op de buik in de box

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lieverdjuh, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

    Lieverdjuh Bekend lid

    10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hallo,

    eerst even dit:

    Ik ben er een lange tijd niet geweest maar ik ben er weer.
    We hebbben het namelijk heel erg druk en ik ben ook al aan het werk ( en waarom zo vroeg weet ik ook niet! UWV heeft me zwangerschapsverlof al gestopt) en je moet toch geld verdienen samen voor een kleintje.
    Maar ik werk maar 3 volle dagen en 1 halve dag.
    Ik ben echt kapot maar het moet maar het kan niet anders want het leven is niet goedkoop.
    Ook heb ik veel pijn in me buik en ik heb mijn menstruatie ook al gehad maar als ik niet ongsteld ben verlies ik ook bloed.
    En we gaan misschien deze week ook weer verhuizen dus druk,druk,druk!

    Maar nu even over ons mooie meid.
    Ze doet het heel erg goed en alles gaat precies zoals het hoort bij het consultatiebureau.
    Ze krijgt haar laaste fles om 22:30 en slaapt door tot 07:30 in de ochtend dat is wel lekker.
    Maar haar hoofdje is wat aan de grote kant 40cm.
    Nu moet ik haar in de box op haar buik leggen zodat ze haar hoofdje strak houdt, maar las ik dat doet valt ze in slaap op haar buik.
    Mijn vraag is nu, ''kan dat kwaad''? moet ik haar laten liggen op haar buik en laten doorslapen.
    Ik blijf er wel bij want ik vindt het toch eng.
    Wat zouden jullie doen?

    Groetjes van een trotse mama van Angelina-Yo
     
  2. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik heb ook een buikslapertje! ovderdag ligt ze altijd in de box op haar buik, 's nachts wel gewoon op de rug in haar bedje. ik hou het gewoon goed in de gaten en laat haar dus lekker zo slapen.
     
  3. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hier ook een buikslapertje!

    ik doe hemin de box op zijn buik leggen, zo slaapt hij namelijk goed door en kan ik hem goed in de gaten houden, al doet hij uit zijn eigen zijn hoofdje omgooien.. en s'Nachts in zijn eigen bedje.

    Kan helemaal geen kwaad.
    succes!
     
  4. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik laat geen kind in een box slapen. Ik vind een box een plek om te spelen en een bedje een plek om te slapen. Dus ik zou het niet doen.

    Als je toch wilt dat je kindje oefent om het hoofdje omhoog te doen. Kun je ook onderuit gaan zitten en dan je kindje op je buik leggen. Je kindje zal zich dan wrs. wel opdrukken.
     
  5. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam ging als ik haar op haar buik legde er gewoon als zoutzak bij liggen. Haar nek trainde ze als ze tegen ons aan lag.

    Sam doet haar middag slaapjes wel vaak in de box. Wij kunnen met haar ook gewoon in de herrie en dan kan ze ook gewoon slapen omdat ze vaak geluid gewend is. (Hier is het overdag trouwens wel rustig hoor, want ik kan niet tegen veel geluid)

    Nu Sam zelf kan omdraaien wil ze ook welleens op haar buik slapen en in de box mag ze dat van mij. Dan zit ik er namelijk naast.
     
  6. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Even heel iets anders hé... Waarom in 40 cm hoofdomtrek groot?
    Vigo heeft dit ook, en ik heb er niks over gehoord? :(
     
  7. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    Hier hetzelfde. Sara had ook een omtrek van 40 cm met 2 maanden. Geen probleem toch? Het CB zei alleen: netjes...

    Zolang je het in de gaten kan houden lijkt het mij geen probleem als ze op de buik slapen. Sara heeft er een bloedhekel aan. T is altijd brullen als ik haar op d'r buik leg om d'r nekje te oefenen...
     
  8. bobbelientje

    bobbelientje Actief lid

    2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ben ik het mee eens...
     
  9. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Daar ging de vraag toch helemaal niet over :evil:

    Annika heeft dat ook heel lang gehad, viel als een blok in slaap als ik haar op haar buikje legde, sinds een week of twee wordt dat minder, kan dus maar een ding zeggen, het gaat waarschijnlijk vanzelf over.
     
  10. Niet meer actief

    sinds danisha haar hoofdje goed omhoog houdt valt ze niet meer in slaap op haar buik. Ze legt haar hoofd niet eens een seconde neer.. ze gaat net zo lang rond kijken totdat ze er zat van is en dan gaat ze huilen..

    over wel of niet in de box slapen dat is ieders eigen ;) ik deed het toen ze klein was weleens en nu slaapt ze alleen nog maar in haar bed en ze wil ook niet anders..
     
  11. Lieverdjuh

    Lieverdjuh Bekend lid

    10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hoi Minyaweth,

    Ze heeft zeg maar bulten door dat haar hoofdje aan de grote kant is haar hoofdje is veel groter als haar lichaam.
    De ene kant van haar hoofd is boller dan de ander, omdat dat ze nu op haar rug slaapt.
    Het CB vertelde mij dat haar hoofdje aan de grote kant was.
    Zelf merk ik er niets van en zie ik het niet! maar ik zie wel dat haar hoofdje twee verschillende bulten heeft.
     
  12. Lieverdjuh

    Lieverdjuh Bekend lid

    10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ik laat mijn dochtertje ook niet in de box slapen!
    Misschien heb ik dat verkeerd uitgelegt.
    Als mijn dochtertje wilt slapen leg ik haar in bed neer.
     

Deel Deze Pagina