Behoorlijke Diarree en krampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kwekkie4u, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Sinds een paar dagen heb ik last van diarree en daarbij een vervelende borrelende buik.

Wat ben ik blij als ik elke keer net de wc haal. Dit maakt het ook erg moeilijk om naar buiten te gaan.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik hier echt geen last van gehad.

Wie kan mij vertellen of dit normaal is.
    Anders denk ik toch even de huisarts te bellen.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Vervelend! Volgens mij is dat een kwaaltje dat ook verschillende vrouwen hebben. Ik ben het in ieder geval al wel vaker tegen gekomen op Internet.

Je zou wel de huisarts kunnen bellen om te vragen of hij iets voor je heeft. Een remmer o.i.d.

3. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Dank je! Ik lig nu in ieder geval met een flesje water in bed. Hoop dat het straks weer voorbij is. pfffff!

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Kan ik me voorstellen, je kunt je daar flink ellendig van voelen. Hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen.

Sterkte!

5. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    vorrige week ook gehad denk gewoon buikgriepje. en ja het kan ook bij je zwangerschap horen.
    beterschap in iedergeval

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het van de week ook, nadat ik 3 dagen niet naar de wc kon;)..
    Als het met 3 dagen nog niet minder is dan zou ik de huisarts bellen als ik jou was. Virus zou ook goed kunnen.

7. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Hmmmm zo te horen kan ik beter even de huisarts raadplegen.
    Bedankt allemaal.

8. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Ik heb het ook. 'S ochtends alles prima en in de middag enorme maagkramp, borrels en diarree. Zit echt kwartieren achter elkaar op de wc.

9. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Uiteindelijk heeft de assistente van de huisarts een afspraak gepland voor morgen.

Na alles wat ik eet, moet ik na een uur rennen naar de wc. Dit kan toch niet goed zijn. Ik voel me zoooo belabbert.. bleh!

Nu al een week aan de gang, net wanneer ik denk dat het beter gaat... moet ik weer rennen naar de wc.

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    vorige zwschap had ik het ook!

Wel even vermelden bij de VK.
    Bij mij kwam het door teveel yogi drinken

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat vervelend Kwekkie! Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen vandaag, succes!

12. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Wat een dag zeg!! Vanochtend naar de huisarts. Die dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of blinde darm ontsteking.

Met spoed naar de eerst hulp doorverwezen, kwam ik daaraan.. hebben ze eerst een echo gemaakt.
    Het was mijn eerste echo, dus ik wist ook niet of alles goed was met mijn kleine ukkie.
    Maar goed nieuws!! Het hartje klopt en de baby zit ook op de goede plek.

Daarna urine nagekeken, geen infectie en nu gaan ze mijn ontlasting nakijken. Wellicht dat ik toch een bacterie heb opgelopen.

Volgende week krijg ik de uitslag.

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dat is ook niet wat je verwacht als je bij de huisarts komt. Maar wat fijn dat alles goed zit en dat het hartje klopt! Hopelijk vinden ze iets, het ergste is nu in ieder geval uitgesloten door de echo. :)

Deel Deze Pagina