Hallo Allemaal, Ik ben al een paar dagen misselijk buikpijn en last van de darmen rond 21:00 zet het op en zodra ik in bed lig lijkt het alleen maar erger te worden. Ook nu ben ik echt overdreven misselijk maar het lijkt niet door te zetten, kan ook niet slapen hierdoor, iemand tips? Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik zou zeggen misschien zwanger? Ik had het tijdens me zwangerschap, maar goed zie dat je net 5 maanden geleden bevallen bent dus dat zal dan wel niet?? Misschien te zwaar eten, te vet eten, teveel eten? Ik weet het niet......Ik zelf heb er last van aan het begin van me pilstrip....hoop dat je erachter komt, niks aan als je zo misselijk bent!
Hier hebben de kinderen allemaal een week ongeveer allemaal last gehad van krampen, smorgen niets aan de hand, en rond een uuur of 4 smiddags begon het, ze kregen het allemaal om de beurt, de ene was er bijna van af, en de volgende kreeg het Mijn man en ik hebben er maar een paar dgn last van gehad. Volgens de huisarts was het een virusje
Hier ook, vond het ook al zo gek, overdag niks aan de hand, maar tegen de avond en in bed... pfff. Nou ja, dan gaan we ervan uit dat we er met een paar dagen vanaf zijn.
Hier speelt het ook, afgelopen weekend had ik er 2 nachten en ochtenden erg last van. Nu komt het af en toe opzetten en zwakt het weer af. Ook een van m'n dochters klaagt over buikpijn, en in m'n omgeving hoor ik het ook. Het zal wel een virus zijn die rondgaat vermoed ik.
We zijn inderdaad al wel weer een maand aan het klussen , maar te test blijft negatief. Ben zelf ook nooit misselijk geweest bij mijn eerste zwangerschap dus weet niet hoe dat echt voelt. Het is gewoon een heel raar en naar gevoel. Meer mensen tijdens te zwangerschap avondmisselijkheid en buikpijn en last van de darmen? Avondeten altijd gezond dus daar kan het niet aan liggen.
Ja ik was juist in het begin misselijk in de avond en ik had heel veel pijn in mijn darmen. Bij de eerste had ik dat... Bij de tweede was is misselijk overdag en begin avond. Soms in de ochtend.
Hmm ik ben gestopt met testen want ze blijven maar negatief maar me ongesteldheid blijft ook weg. Over een weekje dan maar weer testen je weet maar nooit.
Hmmm ik denk een virus! Misselijkheid bij een zwangerschap heb ik toch als héél anders ervaren dan normale misselijkheid bij ziek zijn ofzo. Zwangerschapsmisselijkheid ging zo 'diep' dat ik echt bijna kon huilen. Het voelde anders. Niet alleen in mijn buik, maar het leek of het overal zat. Owww bah! Nope..mis het hele zwanger zijn totaaaaaaaaaal niet! Ik heb het trouwens nu ook, dat virusje. Nou, ben nu herstellende, maar begin deze week had ik het ook erg. Dacht echt dat er iets mis was in mijn buik ofzo.. Het heerst zo erg!