via de mail had ik de covers al gekregen maar helaas heb ik die mail verwijderd :x en diegene vd mail had het erover dat de covers van een amerikaanse site afkwamen maar welke? gisteravond zijn we al druk aan het zoeken geweest en hebben we ook wel covers gevonden maar als je die covers uitprint is het resultaat niet mooi. wie kan mij helpen om mooie goede covers te vinden van de serie everwood, het gaat om 4 seizoenen en 22 mm dikte vd dvd hoes. View attachment 286139 hierbij een niet mooie cover vd serie
niemand??? of iemand die de serie thuis heeft en dan van de covers kopieen kan maken tegen vergoeding?
Weet zo niet of wij hem hebben , maar wel dat marnat man jouw kan helpen . als ie thuis komt vraag ik meteen.
deze site hebben we dus de slechte cover vandaan gehaald de anderen vergroot op de computer en waren ook niet mooi.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazeker nu nog even printpapier vinden zonder gaatjes, hoop ooit de nl versie te kunnen krijgen maar voor nu is het een dikke voldoende voor de kids hun kado aan mij (ahum). heb gisteren de dvd hoesen ontvangen maar de cover erin nog niet gepast. deze zijn idd heel mooi duidelijk, dikke pluim en tût foar dien mantsje. slijm slijm