nou helaas ik ga dus voor de volgende ronde het is vandaag officieel haha maar snap er nu niets meer van het lijkt elke maand wel weer een langere cyclus te zijn enook niet echt regelmaat ik vin het maar raar vanaf juni is het 10,28,12,34 en nu 40 geen pijl op te trekken dus. suc6 allen en ik blijf volgen
@miss 1985 wat vervelend! Zou aanraden om te gaan tempen en ovulatietesten te gebruiken.. Ik dacht ook een regelmatige cyclus van 34 dagen te hebben, toch wilde ik weten wanneer mijn ei was.. Uiteindelijk pas op dag 26!! Had ik er mooi naast gezeten als ik van de gemiddeldes was uitgegaan.. Ook mijn temperatuur bevestigt het.. Vandaag dag 40, morgen nod, dus ineens toch een veeeeeeeel langere cyclus weer
he wat vervelend voor je ik zou tempen adviseren doe ik nu ook en deat kan wel eens helpen heb tot nu toe mijn ei ook nog niet gevonden zit op dag 62
Even meeschrijven... graag jullie mening? 24 sept posi ovutest. Dus 25 of 26 ei gehad. 5 okt bloeding(had eerst flinke steek, echt pijnlijk!). Duurde 1,5 dag. Innesteling of ongi? Tell me! HA wist het ook niet. Als het een ongi was dan moet ik nu ergens me ei weer krijgen maar testen zijn (nog)negatief. Als het geen ongi was dan ben ik dus een week overtijd, ZWtest is negatief. Vanmorgen nog geprobeerd. Borsten waren voller maar nu weer minder. Pukkels in me gezicht heb ik normaal alleen rond NOD. Deze week drie keer rood/roze afscheiding. Ik snap het ff niet meer. Af en toe 'buikpijn/eipijn gevoel' Ben ziek geweest deze week zal dat de oorzaak zijn?????
mm lastig doeje ook temperaruren via ff kun je elke dag je temperatuut invullen en dan kun je dus zien wanneer je eisprong is
Ik heb het geprobeerd maar sta te verschillend op elke dag en omdat (altijd) slecht slaap zat ik er niet op te wachten om ook in me weekend vroeg op te staan. Dus gebruik alleen ovu testen omdat ik me eisprong niet altijd voel. Vind dat zinloze wachten ook niks.
Ik ga ook even meeschrijven.... Mijn NOD dag was afgelopen donderdag (18okt dus), maar ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb het gevoel alsof mijn borsten opgezwollen zijn, en ze zijn pijnlijk. Ik heb ook krampjes en steekjes in mijn onderdbuik. het is of te koud of te warm, en ik heb niet zo veel trek in eten. Vanochtend heb ik een test gedaan, maar helaas negatief..... ik weet even niet meer wat ik van moet denken...
@Saphire86 ben je regelmatig elke maand?? Ik wacht nog steeds op me ei... Zit nu op dag 15. Enigste verklaring die ik heb is langere cyclus. Borsten zijn weer normaal. Niet meer misselijk. Snap er niks meer van. Denk toch dat het ziek zijn deze week niet heeft geholpen. Heb trouwens wel enorme trek de hele tijd?
@xprissiex ja sinds ik gestopt ben met de pil (in april) heb ik een regelmatige cyclus gehad van 25 dagen....eerste dag beginnen de krampjes en iets later op de dag komt bloed....dus ik ben even lost van wat er nu aan de hand is.... het is wel fijn dat je niet meer misselijk bent....maar het wachten is ook niet fijn!
Vroeger voelde ik het ook als ik ongi werd. Nu niet meer. Wordt binnen tien dagen na me ei al ongi. Tref het dan net als ik naar de wc ga ofzo. Misschien wordt je alsnog ongi maar is het wat later? Stress gehad? Misschien is je ei later geweest?
ja ik denk dat het maar even afwachten wordt....stress denk ik wel zeker, maar niet anders dan normaal, hehehehe
Wat kan een vrouwenlichaam toch raar reageren en ons lekker onzeker maken ik had 14&15 lokt een positieve obus test nu geeft ff aan dag ik de 17 mijn ei heb gehad wat dus best wel overeen komt maar donderdag de 18 aan het vloeien gegaan 2 dagen want nu is het weer weg was wel oud bloed groot en deels wat kan dat nou zijn innesteling is nog te vroeg lijkt mij ben nu al 65 dagen niet ongi geweest
Ik zit met hetzelfde probleem. Ben ongeveer 6 maanden geleden gestopt met de pil en de cyclus is redelijk stabiel rond de 31 dagen (wat ik ook ooit had voor ik met de pil begon). Nu ben ik 3 dagen over tijd, al bijna 2 weken misselijk in de ochtend en eind van de middag en vollere borsten, die soms met steekjes wat gevoelig zijn. Heb ook 1,5 week terug ongeveer een ochtend kramp in mijn onderbuik gehad, alsof ik ongesteld moest worden (innesteling?). 4 dagen voor m'n NOD had ik een negatieve test, en vandaag weer.... (beide etos huismerk). Voor mijn gevoel is de kans groter dat ik zwanger ben dan niet, maar kan dat? Wat kan ik nu het beste doen? Alvast bedankt!
Het beste wat je kan doen ik waarschijnlijk over 2 dagen weer een test doen misschien niet genoeg hcg of nog niet op je nod dat hij nu misschien iets langer is kan altijd wel paar dagen verschil in zitten
Dank je, dat ga ik dan maar doen. Heb jij enig idee hoe vaak het voorkomt dat de hcg productie zo laag is dat ie nu nog niet te meten is? Kan natuurlijk ook dat ik niet zwanger ben maar dan houdt m'n lichaam me wel enorm voor de gek!
Ik zit hier met hetzelfde probleem, zit nu op dag 40, als ik uitga van de vorige cyclus ben ik 2 dagen overtijd. Als ik uitga van al die vorige al wat langer. Maar gister getest, hartstikke negatief (huismerk trekpleister 2v5, zelfde fabrikant als die vande kruidvat). Gister avond dacht ik nu ga ik ongesteld worden, best wat krampen, diarree gehad (sorry, maar dat heb ik altijd voordat ik menstrueer). Maar nu alle klachten weer verdwenen, wel een zeurend gevoel, maar dat heb ik al een week. Ik snap er niets meer van, en zou het ook fijn vinden als ik duidelijkheid krijg net als jullie! Maar volgens mij blijft het neerkomen op 1 ding afwachten... En over een paar dagen weer testen...
Ja ik denk ook dat het afwachten blijft. Maar wachten is niet mijn sterkste kant... en ik voel me gewoon zo raar en misselijk. Succes en laat je nog weten hoe het afloopt? Ik doe dinsdag of woensdag weer een test.
Ik weet niet of het vaak voorkomt of niet ik.zou gewoon voor de zekerheid over 2 dagen testen en als hij negatief isdenk ik dat je ongi alsnog komt
Weet iemand dit 14&15 oktober een positieve ovu test volgens ff 17 eisprong en 18 19 oud bloed verloren en gisteren een klein beetje bij afvegen is dat bloeding van mijn eisprong hebben 16&17 geklust hebben we kans op een zwangerschap zou echt geweldig zijn