al paar dagen overtijd maar test nog negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vl1nder, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Testen nog niet kunnen halen vandaag, dus ga ik morgen doen. Maar ik had nu ineens een soort rozige afscheiding.. Vreemd, nog nooit gehad. Ga ik nou toch ongesteld worden? Voel me nog steeds vreemd en misselijk.

2. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al dagen rood/roze afscheiding.. Nog steeds geen ei :(
    Knap hoor dat je zolang kunt wachten met testen! ;) Ben benieuwd morgen.

3. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Hier ook nog steeds geen nieuws? Ik ook niet, nog steeds niets ongesteld! Al dag 42, afgelopen zaterdag getest,nog hartstikke negatief! Ga vrijdag weer testen maar verwacht er niet zoveel van. Afgelopen paar dagen lijk ik soms ongesteld te worden een vaag gevoel, maar zakt ook snel weer af. Zou graag duidelijkheid hebben of ongi of positieve test...(dat het liefst die laaste natuurlijk :p). Vind het ook niet echt fijn dat mijn cyclus steeds langer word, terwijl ie zo netjes was in het begin..
    Jij al nieuws olikadee?

4. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ik heb de tests in huis dus morgenochtend zullen we het weten.. Nog steeds niet ongesteld en elke dag misselijk. Heb er steeds minder vertrouwen in maar we gaan het zien!

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk toch gisteren een posi ovu test te hebben gehad. Heb alleen geen knaller deze maand iets wat kan komen door de griep van vorige week?
    Vervelend Kers dat je cyclus langer wordt. Gebruik je ovulatie testen? Zo ja wanneer was je ei? Zo niet dan wordt het al lastiger. Dat zeurende gevoel ken ik van me eisprong.
    @olakidee nog niet getest?? Je houd ons wel in spanning hoor. Ik Had meteen getest ;)

6. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Hier nog steeds negatief.. En niks wat lijkt op een komende menstruatie. Dus misschien wordt m'n cycLus dan ook ineens een week langer? Snap er niks meer van. Ga vandaag de huisarts maar even bellen.

7. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Vanmiddag wat bloedverlies dus dan toch nie zwanger denk ik. Zet nog niet echt door maar zal menstruatie wel zijn...

8. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen! Op naar de volgende ronde :(

9. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Balen olikadee, nog even wachten of het doorzet dus. Welke dag zit je? En hoe was je vorige cyclus? hier van morgen getest, ook hartstikke negatief :(. Dag 43, ik snap er niets meer van. Zal deze week nog afwachten anders volgende week huisarts. Maar heb het gevoel dat het niet raak is deze maand.

10. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Zat op dag 37 gister en heeft wel doorgezet, dus maar weer opnieuw proberen. Hoe is het bij jou?

11. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Balen!! Hier nog steeds niets. Dag 45 nu, woensdag nog testje gedaan, hartstikke negatief ik weet het niet meer, schiet mij maar lek. Zal zondag nog een test doen. Mocht volgende week vrijdag nog niets zijn dan zal ik naar de huisarts gaan. Zou er echt van balen als die cyclus steeds langer word... Merk dat ik niet meer echt vertrouwen heb in een positieve test deze maand. Zal afwachten blijven :(

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik mag me hier ook melden... Nu 2 dagen overtijd.. Op dag 10 en 11 een posi ovutest gehad (digi cb). En nu dus op 15 dpo, vanochtend nega getest. Dus ik hoop dat m'n ongi vandaag of morgen dan komt.. :(

13. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ongesteld geworden :( nou ja heb nu wel duidelijkheid dat vind ik ook wel fijn. Op naar de volgende ronde!

14. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Nou dat is inderdaad wel beter kers87, maar het blijft een raa gebeuren allemaal... Succes in de volgende ronde!

Deel Deze Pagina