Eerlijk? Even naar de ha lijkt mij. Er kan zoveel zijn, maar zolang pijn en bloedverlies hoort niet bij een gewone eisprong.
Denk toch dat het je darm is, zeker gezien je verstopt is. Ik ben eens naar de ha gegaan met pijn precies daar, ik dacht dat mn mirena misschien verkeerd zat zo zeer deed het.... Nee hoor, bleek gewoon mn darm te zijn... En als ik de rest hoor komt bij mij alleen maar die darm als optie omhoog, maar heb ook geen ervaring met cystes verder. Beetje bloed en slijmverlies kan natuurlijk altijd rondom eisprong, maar moet niet teveel zijn natuurlijk (minder dan menstruatie). Overigens....gebruik je wel AC?? Er bestaat ook nog zoiets als een innestelingsbloeding natuurlijk als dat tot de mogelijkheden behoort Genoeg water drinken, veel vezels eten, goed bewegen, en als je eigenlijk last hebt van chronische obstipatie kun je gaan ontbijten met yoghurt en 2 eetlepels (afgestreken) gebroken lijnzaad. Werkt goed dat laatste!
Hoi, nee ik gebruik geen AC, mijn man is gesteriliseerd. Heb vanochtend even getempt, weet nog wel mijn voor- en na-ei temp van toen we oefenden voor mijn zoontje, en eigenlijk zie ik geen na-ei temp, echt een basistemp. Zou het ook kunnen zijn dat het ei tig keer probeert te springen (omdat ik pco heb) en dat het niet lukt? Ik ga zeker binnenkort even langs de huisarts, want het is niet de eerste cyclus dat dit gebeurt. (de pijn dan, het bloedverlies heb ik volgens mij niet eerder gehad). Het bloed is niet veel hoor, alleen bij afvegen is het roze.
Dan zou t heel goed een groeiend ei kunnen zijn..... Zeker met pco een bekend probleem toch dat eitjes te lang doorgroeien?? Maar probeer daarnaast ook wel iets aan je obstipatie te doen dat is sowieso geen pretje
Ga ik ook zeker doen, straks nog maar twee pilletjes innemen. Alleen eerst nog een boodschap doen met mijn zoontje, niet handig als ik daar krampen krijg, dus ik neem t maar na die tijd in....
Dit dus... dit beb ik ook gehad, 8 jaar terug. Cyste zo groot als een tennisbal! Gelukkig waren ze er bij mij op tijd bij en hebben ze mijn eierstok kunnen sparen. Wat mij vooral is bijgebleven js dat ik zo een stekende pijn had van af de onder kant recht omhoog, vooral als ik ging zitten.
Ja dat klopt, daarom doet het halverwege mijn buik links ook pijn, terwijl ik voel dat de pijn absoluut uit de linker onderbuik komt....
Kan een ovulatiebloedIng zijn.. Heb het zelf ooit rechts gehad toen dachten ze aan blinde darm enz. Ct gemaakt en daar zagen ze buikholte vol bloed maar blinde darm zag er oké uit 3 dagen in ziekenhuis gelegen om te kijken naar ontstekingswaarde en uiteindelijk kwam er ovulatiebloedIng uit... Heeft nog wel paar dagen geduurd de pijn bloedverlies kon komen maar heb ik niet gehad Misschien is het ook zoiets??
Bij mij ging de pijn niet gelijk weg. Maar werd het uiteindelijk wel minder. HA was er van overtuigd dat het toch van m'n darmen was. Ook al ging de pijn niet gelijk weg. Ik zou er niet te lang mee door blijven lopen als ik jou was! Zeker omdat je vaker last hebt (gehad). Maandag naar de HA? Succes ermee!