Hoi, Wij denken eraan om hier naar toe te gaan in september. Wie is hier wel eens geweest en is het een aanrader. en hoe warm is het water in het zwembad? we twijfelen tussen 2 of 1,5 week te gaan, is er genoeg (ook niet te duur) dingen te doen in omgeving? thnx alvast.
Wij zijn er vorig jaar geweest, 3 weken! Kwamen er terecht nadat er op Land van Bartje een fout gemaakt was. Wij vinden het echt een geweldig park. In de omgeving is ongelooflijk veel te doen, ook voor de kinderen. Het zwembad is prima op temperatuur en goed schoon. De huisjes zijn ook prima schoon, zoals je mag verwachten. We hebben er een goede service gehad en het park is niet heel groot. Op het park zelf is een speeltuin buiten, springkussen, zwembad en ballenbak (groot!). Het restaurant is erg lekker! Ik zou zeggen doen! Wij gaan over een paar weken met de fam een weekje er heen en eind juni met ons gezinnetje weer twee weken! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Wij zijn er geweest een midweek maar toen was het bloed en bloed heet. Ik moet eerlijk zeggen dat een midweek voor ons wel genoeg was.. Maar wij zijn ook meer strand of water types moet ik zeggen.. Misschien dat het daar aan ligt?