Lief dat je het vraagt! En jemig wat een domper, hopen op een goede volgende ronde. Ik denk aan je. Hier nog niks. Vanochtend test gedaan en negatief. Vandaag zou ik op 9dpo moeten zitten volgens Flo en mijn ovulatietest. Ben wel flink verkouden en niet lekker. Niet echt gevoel dat t deze ronde raak gaat zijn
Nee niks.. zit nu op 12dpo. Vorige week maandag een mri scan gehad van mijn eierstokken en kreeg vandaaag te horen dat er een rijpe follikel te zien was. Erg in de war nu, vooral omdat ik op 22 februari mijn ovulatie zou gehad hebben volgens de test. Nog geen grip op mijn cyclus dus..
Ik bleef maar testen weer geen ovulatie kunnen vinden en de 2e controle streepje is er ook niet meer dus weet zelf niet wanneer mijn ovulatie is geweest maar ondertussen gwn door gegaan met vrijen. 29 cyclus Donderdag zou mijn nod zijn maar ben nog steeds niet geworden paar dagen ervoor had ik licht krampje dus dacht daar komt tie maar nog steeds niks, vrijdag had ik zw test gedaan dat was negatief helaas.. denk jullie dat ik toch nog zwanger kan zijn ben nu 2 dagen over de tijd?
het is ook normaal op andere topic’s te reageren die over deze onderwerpen gaan toch of ben ik nou gek ik vroeg alleen maar een vraag om advies ect. waar iedereen op elke topic kunnen vragen, daarvoor is toch ook zulke forums. Ik hoef persee geen eigen topic te openen terwijl er zoveel topics zijn over deze onderwerpen. Als dat een probleem is geworden dan vraag ik op deze topic wel niks meer geen probleem Fijne dag!
We bedoelen het toch ook niet onaardig. Alleen advies. Aan jou wat je er mee doet. Als je graag reacties ontvang kan je beter gewoon je eigen topic openen