Dit is geen opschep topic, maar ik wil even kwijt hoe trots ik ben op mijn zoon van 4,5. Hij is elf weken te vroeg geboren en woog een kilo. Na 8 weken thuis zonder problemen. Altijd zich ontwikkeld volgens zijn werkelijke ongecorrigeerde leeftijd. Nu hij naar school ging, brak een nieuwe spannende periode aan. Bij prematuurtjes kunnen dan nog veel problemen naar boven komen. Tot nu toe gaat het fantastisch. Hij kan veel meer dan gemiddeld en zit met sommige dingen al op niveau groep twee. Vorig jaar nog logopedie gehad omdat hij de k nier kon zeggen en nu zat hij op school met de taaltest toen hij 4.1 jaar was, op 6.1 jaar! Het komt helemaal goed met onze man.
Ik snap goed wat je bedoelt! Onze zoon kwam 9 weken te vroeg ter wereld en we hebben de nodige downs gehad. Het is altijd fijn om te horen dat je kindje goed mee kan komen (of zelfs beter), zeker wanneer er meer kans op achterstand is. Fijn dat je mannetje het zo goed doet!
Fijn he, als het allemaal goed afloopt. Onze jongste was 6 weken te vroeg en idd, je houdt die ontwikkeling toch wat scherper in de gaten als bij de oudste. Gelukkig gaat het hier ook allemaal goed.
Daar mag je best over opschepen hoor Onze mannetjes zijn 12 weken te vroeg en komen ook met alles heel erg goed mee! ben ook heel trots, het is toch wel een spannend moment als ze naar school gaan. Breekt een nieuwe tijd aan en dat kan toch nieuwe problemen met zich mee brengen. Maar tot nu gaat het ook helemaal goed.
Je begint dat het geen opschep topic is, maar dit is echt super knap en ik vind dat je daar eigenlijk best wel over op zou mogen scheppen