Hey meiden! Wanneer teste jij positief, en met welke test? Mijn NOD is zondag... Ga morgen kruidvat testen halen, 2 voor 5 euro... Xx
Dn ga ik zo 2 voor 5 halen, en morgen gelijk testen!! Miss vandaag nog wel haha Mijn vriend is jarig, dus zou leuk cadeautje zijn Net in bed wel ongi pijn gehad... Schrok er echt van... Maar mijn ontlasting is ook kei hard en moet zo vaak... :S Denk dat datt weer is geweest. Xx
Vanmorgen, ongeveer 4 dagen voor NOD.. Maar dat kunnen er ook 2 zijn. Weet niet meer precies wanneer het begon. In ieder geval 10 dagen na ovulatie.. En licht positief met de KV 2v5..
cyclus van 24/28 dagen gewacht tot 31e dag toen getest met sensitest z'n hartje in het scherm. Gelijk met het doorlopen van de urine verscheen de streep net zo dik en donker als de controle streep Wij wilden geen tuur en zoek naar de streep test vandaar wat langer gewacht, afhangkelijk van mijn cyclus die maand dus 3 a 7 dagen na nod Ik denk zo als ik zwanger zou zijn dan word ik voor, op en ook na mijn nod niet ongi, en krijg ik ook geen onnodige omo witte testen omdat ik geen geduld heb hihi. Plus test je voor je nod posietief en word je toch ongi dan WEET je dat je een vmk heb sucses alle dames die kunnen en bijna kunnen testen paula