hallo dames, Sinds ik bijna 3 weken geleden ongesteld had moeten worden, maar dat niet werd heb ik de hele dag door pijn in mn buik, wat ik het best kan omschrijven als "ongesteldheids buikpijn" dit is met regelmaat zo heftig is dat ik er misselijk van wordt. Over ruim 2 weken moet ik pas voor mn 1e echo, en begin januari pas voor een intake gesprek. Iemand enig idee wat ik hiermee moet? Alvast bedankt! Groetjes uit Zeeland
het is al een poosje terug maar ik kan mij herrineren dat ik de eerste weken ook vaak kramp had. aangezien ik al eerder een mk had gehad was ik wel erg bang, maar gelukkig was alles goed. heb je verder geen bloed verlies of bruine afscheiding e.d? je kan eigenlijk niet veel doen, mocht het namelijk niet goed zijn, dan kunnen ze niks doen. het is dus gewoon afwachten succes
Ik herken het wel hoor. Ook bij mij was dat gevoel na de 8e week weg. Ik was er erg onzeker door, had constant het gevoel ongesteld te gaan worden. Probeer je niet te druk te maken, ook al is dat makkelijker gezegd als gedaan! Groetjes lotte
Hallo, heb er ook veel last van. Vooral tegen de ochtend en in de voormiddag. Ik word er vaak echt wakker van. Meestal moet ik dan ook dringend naar het toilet maar de steken zijn dan nog niet weg. Naar het schijnt maken je darmen plaats en zet je baarmoeder wat uit in het begin en zou het dat zijn wat we voelen. Ik hoop dat het na 8 weken voorbij is want het is idd een erg vervelend en soms onrustwekkend gevoel. Daarbij komt ook nog dat is de laatste dagen enorme vlagen van misselijkheid heb. En die twee samen ...Pffff....
Bedankt allemaal! Dit stelt me in elk geval wat gerust, ik heb geen gekleurde afscheiding, dus dan ga ik er maar van uit dat alles goed is. Ik hoop dan maar dat het snel overgaat, wordt hier niet vrolijk van... Ik moet wel zeggen dat ik me, behalve dan dat ik er met mijn man en mijn beste vriendin (die geen kids heeft) over kan praten, best eenzaam voel. Over 2 weken pas een afspraak bij de verloskundige, tot die tijd moet je t allemaal maar zelf uitzoeken... En verder wil ik het nog tegen niemand zeggen tot de "3 maanden grens" is bereikt. Ik ben Super Blij met jullie Hier ! 8-[ xxx uit Zeeland
och, ik heb schijt aan de drie maanden grens Ik vertel het gewoon wél, aan de mensen die het ook zouden mogen weten als het mis zou gaan. Die kunnen me dan mooi nu én dan tot steun zijn.
EdNe, Hoe gaat het bij jou? Hier is t wel wat beter, hoewel dagelijks nog wel een "aanval" van zo'n half uur waarbij kippenvel, rillingen en misselijkheid van de pijn er blijkbaar bij horen... Over anderhalve week voor mn 1e afspraak.... groetjes uit zeeland
he meid ik ben de hele week naar het ziekenhuis geweest omdat ik precies hetzelfde heb. steken en krampen dat ik helemaal dubbel lig vn de pij n. na twee echo's blijkt dat het kindje helemaal goed zit alleen maakt je lichaam met de zwangerschap een hormoon aan die heet progestron en die maakt dat je darmen ook langzamer gaan werken en als je daar dan gevoelig voor bent kunnen dit heftige krampen geven. hoop dat je gerustgesteld ben. ik heb dit ook al twee weken en lig helemaal dubbel van de pijn maar het kindje gaat goed. gr mik
Hoi Mik, Bedankt voor je antwoord! T is toch wel fijn te horen dat anderen je ervaring delen en dat het niet gelijk "verkeerd" gaat. K kijk erg uit naar de echo volgende week wo., dan ben ik pas echt gerust. groetjes !
Hier ook nog steeds buikkrampen (baarmoederkramp ?) al sinds enkele dagen vóór mijn NOD en nu nog steeds, hoort erbij zei ook mijn huisarts, zolang het maar niet gepaard gaat met bloedverlies...