Goedemorgen, Ik heb vorige week maandag twee hele dikke slijmslierten verloren de een was bruin en de ander was rood met wit, ik was op de echo niet verder dan 5 week. dus het vruchtje is gestopt (wij waren al verder toen al 7 week) dat was het eerste puntje wat niet klopte, maar goed nu hadden wij verwacht dat het bloeden wel door zou zetten helaas is dit niet het geval, ik loop er nu al een week mee rond en volgens de gyn hoefde ik niet langs te komen gewoon wachten tot het los komt, maar nu nu trek ik het echt niet meer, krijg bijzondere klachten en die lijken mij niet gezond? Mijn buik is net een ballon geworden, ik ben in twee dagen tijd 2 kilo aangekomen ik heb erge steek in mijn lies, Mijn tempratuur blijft erg hoog zit tegen verhoging aan, mijn borsten doen verschrikkelijk zeer het lijkt zelfs of er op de tepels bloed zit, best eng om te zien. Mijn gedachte was om de nu vandaag de gyn te bellen en te zeggen dat ik het niet meer trek ook om deze redenen, maar ben zo bang uitgelachen te worden, of niet serieus genomen te worden. daarom zou ik jullie willen vragen of deze klachten gewoon normaal zijn en of jullie dit mischien ook herkennen? Liefs Wilma
meiske ik zou als ik jou was zo snel mogelijk terug gaan naar het ziekenhuis langer wachten niet doen want jou klachten zijn idd niet gezond waarschijnlijk komt je kindje niet vanzelf los zal toch echt bellen doen heel veel stertke meisje t is al zwaar dat je je kindje verliest maar dan ook nog die komplicaties erbij mijn tweeling (staat ook in dit forum( is geheel vanzelf gekomen met enorm te veel eig bloedverlies veel liefs mama angel
Ik heb helemaal geen ervaring met mk's, maar dit klinkt heel extreem, bijna gevaarlijk. Linea recta naar de gyn, ze zijn ervoor!!! (better safe than sorry, echt). En veel sterkte...
Lieve Whiteangel, Bedankt voor je advies, zo dacht ik eingelijk ook al. Weetje het is er niet meer maar de klachten worden zo heftig dat ik mij gewoon al 38 week zwanger voel, tuurlijk is het beter zoals de gyn zei wachten op moeder natuur maar dan moet ze wel komen, ik voel mij niet goed en de klachten ja horen die bij een miskraam? gelukkig is het mijn eerste mk en hopelijk ook de laatste. Las ik het goed heb jij een mk gehad van een tweeling ohw meis wat vreselijk is dit lang geleden? hoe hebben ze het bij jullie opgelost toch curretage of is alles op de natuurlijke manier weg gevloeid? Heel erg bedankt voor je reaktie.
Ja ga het ook doen hoor, de pijntjes ebben even wat weg gelukkig maar ga zometeen gelijk bellen. Dit hoort volgens mij niet helemaal bij het krijgen van een doorzettende miskraam. Bedankt voor je reaktie Groetjes Wilma
ik moest bij koorts meteen bellen naar de vk, want dat kan op een baarmoederontsteking duiden! Dus meteen bellen naar de gyn en je niet laten afwimpelen! Bij mij is het vanzelf losgekomen na een paar dagen maar na een week zouden ze het weghalen als ik dat zou willen. Ik zou er niet te lang mee blijven lopen ook al is het beter om de natuur zijn werk te laten doen.
Blijkbaar zit er nogal een verschil in het beleid van verloskundigen. Toen er bij mij een MA was geconstateerd moest ik de volgende dag al naar het ziekenhuis voor een curretage. Ik had er ook niet aan moeten denken om nog dagen met een dood vruchtje in mijn buik rond te moeten lopen! Ik vind het heel erg voor jou dat je naast je grote verlies ook deze ellende nog moet ondergaan En ik sluit me verder bij de bovenstaande reacties aan! Bellen en je zeker niet af laten schepen! Heel veel sterkte! Liefs, Fleur
jeetje wat eng allemaal :O ik zou de gyn bellen. mijn arts zegt er zijn geen domme vragen en je kan beter 10 x allerlei vragen stellen en gerust zijn dan je gek maken van de zorgen . ik hoop zo voor je dat alles goed komt meid! heel veel sterkte en laat het ons weten hoe alles is afgelopen
Hee meis, Ik hoop dat je inmiddels de gyn gebeld hebt en langs bent geweest. Je klachten klinken niet goed, zeker niet het feit dat je zoveel aangekomen bent in twee dagen en dat je verhoging hebt. Dat kunnen symptomen zijn van een infectie of baarmoederontsteking. Niet twijfelen, bellen!!! Sterkte & een dikke kus! Liefs, Jippie
Hoi meid, Wat vreemd dat je gynaecoloog alleen zegt...wacht maar tot het los komt..dat is wel heel cru. Vooral omdat het lang niet bij alle vrouwen vanzelf af komt. Ik zou ook meteen bellen en aandringen op een gesprek. Bovendien moet je idd echt opletten dat je geen ontsteking krijgt. Ontzettend veel sterkte. Neem je rust!!!!!
Hoi Wilma, Ik heb je verhaal een beetje gevolgd en was erg benieuwd hoe het nu met je ging. Is je mk al vanzelf gekomen? Heel veel sterkte! Liefs Wendy
Wat lief, Nou ik ben vorige week dinsdag langs geweest, en wonder boven wonder leek het toch gegroeid te zijn. Ik stond perplexd en wist niet of ik nu blij of verdrietig moest zijn, de bruine en rode bloedslierten stonden mij vers in het geheugen, ik had buikpijn en het leek of ook de klachten afnamen. De gynaecoloog zei nou ik kan het zelfs opmeten het is nu 5 week en 6 dagen ongeveer, ik wil je volgende week vrijdag (nu aanstaande vrijdag) terug zien. Dan zou het weer wat gegroeid moeten zijn, vind het ontzettend spannend ik wil niet blij zijn maar het is zo moeilijk. Ik moet steeds denken aan de mooie echo en aan de woorden van de gyn er is nog hoop ook toen ik mij aanklede vertelde de gyn aan mijn man er is nog hoop. Heel spannend allemaal, ik droomde over een bloeding het maakt veel indruk, ik was heel blij toen ik vanmorgen wakker werd en niet bloede. Liefs Wilma
jeetje wilma , wat spannend meid ....I..Hopelijk gaat het de goede kant op en zie je vrijdag een mooi kloppend hartje ............................................. Ik ga onwijs voor je duimen !!!
Wat zijn jullie lief zo bedankt, ik hoop het ook ik vind het allemaal even heel moeilijk. Maar wie weet wordt ons lange wachten beloond met iets heel moois iets wat toch leeft. Liefs Wilma
ik hoop het voor je Wilma .........het kan allebei de kanten nog op ,maar hopelijk nu de goede kant ......
pff wat spannend! ik hoop dat jullie beebje toch nog flink aan het groeien is gegaan daarbinnen, ik zal voor je duimen! en heel veel sterkte met wachten, ik weet hoe ontzettend slopend dat kan zijn...