even een vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door roosje1201, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    heb een zoon van nu bijna 2 maand

hij slaapt snachts goed door zon 6 a 7 uur achter elkaar maar overdag is het een drama

als ik zijn fles geef dan blijft hij wakker maar na een uurtje word hij wel moe en wil ik hem weg leggen maar dat wil hij niet hij vecht gewoon tegen zijn slaap
    als ik dan een stukje ga lopen met de wandelwagen gaat hij wel slapen.
    dit gaat de hele dag door tot het weer savonds is en dan gaat hij weer lekker slapen.
    ik lees hier allemaal dat ze de baby weer in bed leggen maar die van mij gaat dan keihard krijsen dat ie er uit wil.
    hebben meer mensen dit dat je baby gewoon wakker wil zijn overdag en savonds en dan na de laatste fles van ongeveer 9 a 10 uur wil slapen

liefs mij

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    heeft hij krampjes? of het echt niet willen slapen?

3. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Die van mij was zo overduidelijk moe, maar het lukte hem gewoon niet om zijn draai te vinden en in slaap te vallen.
    Speentje bleek de oplossing, daardoor werd ie rustig genoeg om in slaap te vallen.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Was hier hetzelfde, Eva wilde/kon ook echt niet slapen. Speentje (vanaf 3 weken) hielp een beetje. En ik troostte haar vaak aan de borst waardoor ze wel in slaap kon vallen. Vanaf 5 maanden ging ze duimen en toen ging het stukken beter en vanaf 6 maanden ging ze op haar buik slapen en sindsdien slaapt ze ook overdag geweldig! Het was voor Eva de eerste maanden gewoon wat teveel, al die indrukken (ook al deden we vaak niets bijzonders).

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hier was de eerste 2 weken precies hetzelfde. Maar ik ben er erg voor om babies in hun bedje te laten slapen. Persoonlijk ben ik niet voor wiegen of speciaal gaan wandelen totdat hij in slaap viel. Dus hebben we hem elke keer in zijn bedje gelegd, om de zoveel minuten getroost en nooit uit zijn bedje gehaald. Best pittig in het begin. Na een paar weken was hij helemaal gewend aan zijn bedje en ging het slapen zonder huilen.

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hier hetzelfde. We bleven er vaak even bij. Dan keken we hem niet aan maar legde wel even een hand op zijn buikje of voorhoofdje en praatte we heel zachtjes tegen hem. We maakten de afstand steeds groter. Maar inderdaad.. we hebben 'm wel laten liggen. Ze wennen erg snel aan op de arm of in de wagen ;)

7. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hier idem als twee bovenstaande reacties, hoe moeilijk ik het ook vond... het is uiteindelijk het enige wat heeft geholpen om haar overdag in haar bedje te laten slapen. Toen ze twee maanden oud was was ik echt uren aan het wandelen omdat ze dan iig sliep, nou dat was dus geen doen meer en toen overgestapt op de andere methode. Kan het je echt aanraden. Tips hoe en wat kan je vinden in het boek lekker slapen zonder huilen
    Suc6

Deel Deze Pagina