Hallo, Vanmorgen heb ik gebeld voor een afspraak in Voorburg. Wij zijn juni 2010 trotse ouders geworden van onze dochter na 2,5 jaar proberen. Wij zijn toen in behandeling geweest bij Het Reinier De Graaf in Voorburg. Net voordat ik aan de hormonen begon toch op de natuurlijke manier zwanger geraakt. Nu zijn we alweer meer dan een jaar aan het proberen voor een tweede en nu wil ik graag een inwendige echo laten maken om te kijken hoe het eruit ziet. Nu dacht ik dus oppas te hebben voor onze dochter, maar helaas is dit niet het geval. Iemand ervaring met het meenemen van een kleintje. Ze luistert goed en als we zeggen dat ze moet fluisteren of stil moet zijn doet ze dit wel.
Ik zou haar gewoon meenemen en haar op een stoel bij het hoofdeinde laten zitten! Boekje mee en klaar! Doen een lange blouse of jurk aan, zodat het over je heen valt! Veel succes!!
Thanks voor de tip, deed ik toen paar jaar geleden inderdaad ook. Voel je je minder bloot Het ging mij er meer om dat we niet geweigerd worden door het ziekenhuis als zij meekomt haha.