Wat spannend Cindy... maar ik sluit me aan bij Meg... ik zie ook echt een streepje!! Vandaag nog een test met ochtendurine gedaan?? Oh ik hoop het voor je dat het goed is!! Hier net voor het eerst begonnen met ovulatietesten, maar ik krijg alleen nog maar een controle streep. Betekent dit dat de eisprong er voorlopig nog niet is? Ik heb net een miskraam achter de rug, maar zit nu op dag 22. eisprong is sowieso nog niet geweest, want mijn temperatuur is nog niet omhoog.
@Cindy: lijkt voor mij ook echt een streepje hoor!! Weet je al meer inmiddels? @Mickey: ik durf het je niet te zeggen, hopelijk komt de eisprong nog! Hier inmiddels op de wachtbank. Afgelopen zondag een pos ov test van de clear bleu dus zeer duidelijk! Nu hopen dat het gelukt is! Spannend!
Tina waarom niet na 1 jaar al onderzoeken laten doen ? Succes ! Enorm frustrerend he... Mickey zolang er geen twee strepen zijn op de ovu test is je ei nog niet in aantocht. Pas bij twee strepen die beide net zo donker zijn moet je in actie komen Hier nu derde ronde met ovu testen had ik veel eerder moeten doen echt fijn ! Iljo succes op de wachtbank duim duim !
Super cindy! Hele duidelijke streep hoor. Ik heb aankomende donderdag mijn NOD. Afgelopen woensdag flinke steken gehad en roze bloedverlies. Sindsdien af en toe een streepje bruin op het papiertje.
Wanneer had jij eigenlijk je NOD Cindy?? Spannend maar de test is wel positief... Ga je nu over een paar dagen weer testen?? Om te kijken of hij dan wel donkerder is?? Ik gisteren een licht streepje op de ovu test... zou er dan toch over een paar dagen een eisprong aankomen?? Ik ben benieuwd, want deze cyclus duurt wel heel lang (wordt sowieso een cylcus van 40 dagen). Ik ben benieuwd Cindy of ik de ovu testen wat ga vinden, hiervoor heb ik ze namelijk nog nooit gebruikt. Ik temperatuurde soms wel om zo toch inzicht te krijgen in m'n cyclus. Spannend Weepee... wat bloedverlies zou innesteling kunnen zijn!! Ik duim met je mee!!!
Succes alvast mickey. Cindy deze test die je nu hebt gedaan schijnt minder gevoelig te zijn. Maar de streep staat er duidelijk!
heb niet alles gelezen maar je bent niet alleen wij zijn al 2,5 jaar bezig en we zijn volgens gun super vruchtbaar alle testen waren dik in orde en ondanks dat niet zwanger en iedereen om me heen wel ja je doet er niks aan,wel wil ik je mee geven probeer je ook op andere dingen te focussen lijkt makkelijk gezegd maar ik weet inmiddels waar ik t over heb heb in begin ook altijd rekenig gehouden stel dat of wat als inmiddels doe ik waar ik zin in heb en plan niks meer om stel dat heen als ik echt zwanger ben is vroeg zat om overal rekening mee te gaan houden succes
Volgens mij is die test positief hoor Cindy! En zie nu ook aan je banner dat jij de testen ook gelooft?! Gefeliciteerd! Ik zit nog steeds te wachten op ongesteldheid, zwaar vermoeiend dit. Nog geen maand dezelfde cyclus, heel frustrerend!!!! Grrrr.... Dacht laatste keer 30 dagen nou dat gaat de goede kant op en nu duurt het weer langer! Wat moet ik daar nou mee?! Volgende maand maar weer temperaturen en ovulatietesten en als dat niet werkt dan weet ik het even niet meer. Soms heb je dat gewoon toch, zo bui waarin je denkt; gaat het ooit nog lukken of niet?! Dan lees je ineens op facebook dat een bekende van je al voor de 2e keer zwanger is!! Soms zo frustrerend als je niet weet wat het verhaal er achter is. Laatst ook een verhaal van iemand die voor mij heel onverwacht zwanger bleek en toch ook al een jaar bezig was, dat is dan toch weer geruststellend om te horen. Nou dames succes! Ik hoop snel ongesteld te worden dan kunnen we weer beginnen aan een nieuwe maand met nieuwe kansen!! Duimen!!
Sem freumel. Ik denk inderdaad dat het de kunst is om er niet zo mee bezig te zijn. Ik heb voor de eerste ook alle onderzoeken gehad. Ook HSG wat was dat shit. Bij ons was ook alles goed. Net op het moment dat we er niet zo mee bezig waren omdat we in een verbouwing en verhuizing zaten was het raak. Maar makkelijker gezegd dan gedaan. Nu ook al weer wat rondes onderweg. @ roosangel Inderdaad een bekent gevoel. Dat iedereen zwanger wordt en jij maar steeds weer moet wachten. Ik was in augustus zwanger afgelopen jaar 5,5 week en toen ging het mis. We hadden het die ronde niet verwacht. 1x geklust en ver voor de eisprong. Nu zit ik in een besloten groep op facebook met de mamas van juni2012 van mijn vorige zwangerschap. En liep toen gelijk met 1 van de meiden. Zie nu elke keer buikfoto's en echo's voorbij komen en dan denk ik verdorie dat had ik nu ook gehad. En ondertussen zijn alweer 3 juni mama's mij voorgegaan. Meteen in de 1ste of 2de ronde raak. Zo balen!!
Ik herken me wel in jouw verhaal. Mijn cyclus is ook niet altijd hetzelfde. Temperaturen geeft mij daarom wel rust, dan weet je tenminste wanneer de eisprong is geweest en wanneer je dus ongesteld gaat worden. Deze ronde voor het eerst ovulatietesten. Net ook te horen gekregen dat een bekende zwanger is. Maar ben heel blij voor haar omdat zij ook al meerdere jaren bezig is. Op zo'n moment kan je toch makkelijker blij zijn dan wanneer iemand heel snel zwanger is geworden. Ik hoop voor jou snel duidelijkheid over deze cyclus!! Hoelang duurt je cyclus nu al?
Ik ben 31 jaar en ben ook al 17 maanden bezig om zwanger te worden. Met ronde 13 had ik na 4,5 weken een miskraam en die maand erna meteen weer zwanger en weer een miskraam na 7,5 weken Mijn cyclus is erg onregelmatig. Ben vorige maand weer begonnen met ovulatie testen. Mijn ei was pas op dag 25 en op dag 38 werd ik ongesteld helaas. Ik ben al een paar keer naar de huisarts geweest om doorgestuurd te worden naar de gyn, maar omdat ik al 2 x zwanger ben geweest was het nog niet nodig volgens haar. We hebben afgesproken dat als ik in maart nog niet zwanger ben ze me eindelijk doorstuurt! Ik hoop zoo dat ik deze maand zwanger word en niet naar de gyn hoef!! Ik word ook gek van al die vrouwen om me heen die zwanger worden. 2 collega's zijn net bevallen en ik ben super jaloers ik wil het ook zo graag.
Hoi , Ik had nog 1 testje liggen en kon het niet laten...wat een opluchting dat hij nu wel donkerder word ! Gisteren gyn gebeld en die wou bloedtest, vanmorgen op hcg geprikt om te zien of waardes ok zijn, vanavond de uitslag..toch wel spannend. Meiden ik begrijp al jullie frustraties..hier afgelopen maand er niet veel mee bezig geweest mijn zoon was jarig dus druk met kinderfeestje etc etc en maar 1x geklust de dag voor posi ovulatietest en eindelijk raak , precies jaar na miskraam weer zwanger.. Ik duim dat jullie snel volgen !
ja maar dat los laten ligt t niet altijd aan wij hebben de afgelopen 2,5 jaar ook drukke tijden gehad verhuizing druk op werk of gewoon vakantie enz enz en dan staat je hoofd ook naar andere dingen en ondanks dat nog steeds niet zwanger
Wat spannend Cindy... hopen dat de bloedtest de laatste onzekerheid wegneemt!! Wel goed dat de test in ieder geval donkerder wordt!! Laat je het ons weten als je meer weet??? Hier nu toch een positieve ovulatietest gisteren avond. En die van vanavond was volgens mij weer iets lichter. Vanmorgen nog geklust... dus ik hoop het beste!!! Tosti... als je testen wil gewoon doorzetten hoor!! Bij ons wilde huisarts ons ook eerst wegsturen. Maar uiteindelijk toch de onderzoeken gedaan!!
Sem frummel dat is zeker waar. Hoop dat het voor jou ook gauw raak is ! Mickey dan heb je goed geklust..nu maar afwachten en duimen ! Mijn hcg waarde was 130. Volgens arts prima. Vr nog eens prikken om te kijken of het goed stijgt.
Wat fijn Cindy! Ziet er goed uit! Ik zie nu pas bij je woonplaats roermond staat. Ga je ook in roermond naar het ziekenhuis? Ik wel. Ik ga morgen eens een testje wagen.
Wat toevallig zeg dat jij ook uit Roermond komt ! Ja ik ga daar ook naar ziekenhuis. Spannendddd morgen testen ik wens je heel veel succes duim duim duim !