en anders ik wel hihihihi maarja zo niet dan klussen we gewoon nog even door het moet niet het mag al zou het wel fijn zijn als het dit jaar nog lukte maar vertel eens ben je al lang gestopt met de pil ? en op welke cyclus dag zit jij dan ?
Haha ja idd Nou ik heb pco dus ik heb geen cyclus eigenlijk haha lekker ingewikkeld maar mn ei komt 1x in de zoveel tijd wanneer die wil maar ik heb al een tijdje ( weekje of 1,5) het gevoel dat het raak is dus vandaar. En ik ben al een jaar van de pil af ben ookal een x zwanger geweest maar werd een mk en na die mk heb ik pcos gekregen. En jy vertel!
mag ik vragen wat pco is ? en ik ben in december gestopt met de pil Eerst een tijdje flinke ontpillengsverschijnselen gehad maar wel netjes een cyclus van 28 dagen vandaar dat ik nu aan de ovu's ging om te kijken wanneer en of ik wel een ei heb maarja t zit allemaal niet zo mee hahahahaha
Hoop natuurlijk hard voor je dat ie nog duidelijker gaat worden, Twigger... maar hoe lang duurde het voordat dat lijntje er kwam? Ik ben zelf al een aantal keer gefopt door 2e streepjes op zwtesten... maar dat bleken indrooglijntjes te zijn (staat er geloof ik nog 1 in m'n album, al was ie in 't echt beter zichtbaar). Ik heb het idee dat je + test nog moet komen, het kan best dat bij jou de periode van je ei tot je NOD gewoon wat korter is, of dat deze ronde je cyclus iets langer is. Succes!
hoi miep ja een indroog lijntje zou een keer kunnen maar toch niet bij 3 testen van 3 verschillende merken ? en ja ik wacht gewoon af op mn ei hoor daar niet van maar ik vind t wel raar dat er lichte lijntjes op de zw komen morgen vroeg maar eens een testje ertegen aan gooien en morgen middag maar weer een ovu. we blijven testen hahaha
owwwwwww zo verwarrend zeg bah ik zat eens bij jou in je album te kijken he miepie jij hebt zeker de testen ovu en zw van matcare ? Ik heb ze van babyboom.nl en bij hun zijn ze precies andersom qua kleur blauw is daar de ovu en groen de zw.
Haha, nee, de groene zijn ovu, de blauwe een zwtest (mét indroogstreepje). Ik had diezelfde ronde als die in mijn album ook zo'n lijntje op de Kruidvattest, dus het kan wel, indrooglijntjes op meerdere testen :-? Hoop echt voor jou dat 't bij jou gewoon van de hcg komt, maar probeer je te richten op het vinden van dat superei !
zou ook zeggen probeer een digitale test van clearblue, of vraag een bloedtest bij de huisarts. Dan weet je wat meer.
Had ook testen van babyboom.nl. 3keer mee getest, 1 was duidelijk negatief, maar wel een indrooglijntje! (die andere 2 waren positief) Wat geinig wat je zegt over die kleurtjes, ik had roze ovu-testen en groene zwangerschapstesten! Geen blauw gezien dus hier!
ow oke dat kan ook nog hahahahahha eigenlijk wel verwarrend, ze zouden eigenlijk alle kleuren gelijk moeten houden zodat er geen verwarring ontstaat er staat ook niet op die testen lh of hcg erg irritant
Ja dat is zeker wel verwarrend, toen ik vorige week een positieve zwangerschapstest had ging ik helemaal twijfelen of het geen ovu test was! hahahaha! Want voor een ovu test zou hij negatief zijn! Nou ja ik was dus in de war! Maar gelukkig hij positief!
Hey Twigger, Weet je al meer? Ik ben benieuwd! Als de testjes niet donkerder worden, zou ik echt even langs de huisarts gaan voor een bloedtest. Want bij sommige vrouwen stijgt het hcg heel langzaam. Of hij kan misschien uitsluiten of je een vmk hebt gehad, dan wel er ook nog wel eens een tijdje hcg in je bloed blijven. Ik geloof namelijk niet zo in indrooglijntjes, zeker niet wanneer je dit bij meerdere testen van verschillende merken hebt gehad. Succes, ik duim voor je!
heyyy snooz nou ik stop met al die testen vind het nu gewoon niet leuk meer heb vanmorgen met ochtend urine getest, wel een lijntje maar nog lichter dan gister ik heb net nog even op de zw van gister gekeken en het lijntje staat er nog wel maargoed ik denk gewoon dat ik deze maand geen ei heb en ook geen zwangerschap. Ik ga nu rustig zitten wachten op mijn ongi 6 mei en vanaf dan zal ik gaan beginnen met tempen en ovu's Dan heb ik misschien meer duidelijkheid Nogmaals het zal leuk zijn als ik zwanger ben maar het is geen must dus ik wacht het wel af. ik moet wel zeggen.... bij de zw van 6 jaar geleden van mn zoontje was ik 8 weken zwanger en toen had ik zelfs nog een heeeeeeel licht streepje maar we zien het wel ik ga me niet meer blind staren op de testen, zit het er dan zit het er toch wel en zit het er niet dan komt het wel
Hoi, Ik heb op dezelfde dag met dezelfde urine getest met Matcare en CB-digitaal. Bij Matcare was bijna niks te zien, die moest ik echt in het licht houden en dan nog grote twijfel. CB gaf na een minuut "zwanger"aan. En dat klopt toch echt, zie banner Dus misschien zou je toch eens zo'n digitale moeten proberen. Succes!
Hee dat is mooi Dan ga ik die ook maar weer halen ja ik dacht ik doe het niet want dacht dat cb digi meer hormoon nodig had of heb ik het nou verkeerd?
Die zw testen van cb zijn inderdaad wel duidelijk. Niks meer staren op dat strookje om te kijken zie ik hem nou wel of zie ik hem nou niet. Gewoon lekker duidelijk zwanger of niet zwanger. Ik hoop voor je dat alles goed gaat Liefs Carola