Volgens mij heeft die niet meer hormoon nodig hoor. En het lijkt me toch dat die even betrouwbaar zijn. Carola
Mijn fototoestel is kaduuk en mijn telefoon heeft geen camera, want die is laatst in de wc gevallen! Beetje suf allemaal! hihihi!
hey twigger, ben je al wat wijzer of ga je toch afwachten. Ik zou als ik jou was toch die digitale van clearbleu halen zijn wel prijzig maar makkelijker kan niet.
hey meiden vanmorgen weer een zw test gedaan en deze geeft niks meer aan nu heb ik dus een licht posi en een nega naast elkaar liggen ik ga ook niet meer testen op zw ik wacht wel af op 6 mei ik ga nog wel ff door met de ovu want die werd vanmorgen alweer iets donkerder dus vanmiddag nog maar een keer testen zit nu op dag 17 dus mn ei zou nu dan toch onderhand wel een keer moeten komen niet ? ja of als ik dan wel zwanger ben niet dus ik test nog een paar dagen door en daarna stop ik helemaal met testen en wacht ik eerst mn ongi af pfffff moe wordt je ervan hihi
Misschien heb je een vmk gehad en zat er daarom nog wat hcg in je bloed, en daardoor heb je dan nog geen ei gehad!
ja dat zeggen er wel meer maar dat kan volgens mij helemala niet want ik was 24 maart ongi en 8 april dus 16 dagen later weer ongi/bloeding dus dan kan ik nooit een ei cq innesteling gehad hebben dus een vmk kan dan niet want die bloeding was 5 dagen 2 bruin 1 rood 2 bruin zaterdag laatste bruin, en de 14e op maandag 1 veeg bloed
k heb de ovu en de zwtest in mn album gezet heb de zw wel in nega gezet anders zie je nog niks als je goed kijkt bij de onderste pijl dan zie je wel wat dus kom maar op met de reacties ow ja hou er wel rekening mee dat deze van babyboom zijn en daar de kleuren andersom zijn dan bij matcare blauw= Ovu Groen = Zw
Als ik ze zo zie ben je niet zwanger. Waarom koop je anders geen CB-digitaal. dan weet je het tenminste zeker. Pim
dat wil ik pas gaan doen als ik een duiderlijke of goed positieve zw heb ik blijf aan het kopen met die rot testen hahaahha
Ja, ik zou ook zeggen niet zwanger.... klinkt meer of dat je cyclus flink in de war is. Maar je was in december gestopt met de pil geloof ik... dan kan het heel goed zijn dat je nog aan het ontpillen bent...
HEY Meid, Wat een mysterie die testen van jouw! Ik zie idd wel een lijntje, ook wanneer hij niet in negatief staat...maar wel erg vaag dat hij vanmorgen dan weer nega was. Maar,ja, van ontpillen krijg je geen hcg in je bloed! Dus toch raar dat er meerdere keren een posi-test is geweest. Trouwens over een vkm, dat kan natuurlijk wel, want anders kan je natuurlijk ook niet eventueel zwanger zijn....Soms blijft het dan nog een tijdje in je lichaam en komt het er pas met de volgende menstruatie uit...moet eerlijk zeggen dat het er nu hier wel naar uit ziet. Maar goed, wat je zegt net als bij de eerste, wie weet is dat weer zo! Maar knap hoor, dat je niet gaat lopen stressen ofzo en dat je nu gewoon 6 mei afwacht (zou ik veel te ongeduldig voor zijn Groet Snooz
hey snooz ja ik kan wel ongeduldig gaan zitten doen maar daar schiet je niks mee op het is gewoon zooooooooo irritant dat er geen ei komt en dan weer wel posi zwtest en dan weer naga je weet gewoon niet waar je aantoe ben op deze manier ik dacht juist vroeg te gaan testen om mn ei niet te missen en dan komt er geen ei dan doe je een zwtest om te kijken of die bloeding van 8 april (dag 16 van mn cyclus) dus eidag geen eisprong bloeding is geweest en dan heb je een paar licht posi testen in de hand en dan weer nega maargoed het verhaal begint heel ingewikkeld te worden nu dus ik ga me eigen ook niet gek maken en ik wacht gewoon op 6 mei hihih
Ik denk ook dat je niet zwanger bent. Ik gebruik ovulatietesten en zwangerschapstesten van matcare, en heb al een paar keer een negatieve test gehad maar op de een of andere manier zie je op die testen als je goed kijkt een indroogstreepje. Heb ook weleens gedacht van zou het maar het streepje is al voorgedrukt zeg maar. Ik kan het op de foto niet zo goed zien maar is hij ook rose? En als je twijfelt gewoon een digitale doen dan weet je het zeker. Groetjes Snoopy
hey snoopy ik heb ovu en zwtesten van sensitest gehad waarvan 2 licht positieve zw van sensi en ik heb nu blauwe ovu en groene zw van babyboomshop waarvan 1 licht posi en 1 nega en de dipsticks van sensitive en babyboom hebben geen voorgedrukt streepje, daar had ik al naar gekeken dus ik wacht het wel lekker af allemaal hihihi
Ik bedoelde te zeggen dat ik niet begrijp dat je blijft testen met van die vage testen en dat je pas een CBdigitaal gaat doen als je zeker weet dat je zwanger bent. Logischer is toch als je meteen met CBdigitaal test, dan weet je waar je aan toe bent. Pim
Ben het helemaal met Pim eens. Je test juist met een ander merk, en vooral CB digitaal is daarin duidelijk, zodat je weet of je echt zwanger bent! Nu laat je jezelf tot die tijd met een grote vraag zitten terwijl je het ook eerder kan weten.. zou zeggen laat dan nu ook die zwangerschapstesten liggen.
ja daar hebben jullie wel gelijk in maar die dingen zijn me nogal niet duur zon 20 euro en als mn lichaam weer zo weinig hcg aanmaakt zoals mn vorige zwangerschap dan zal hij ook niet zwanger aangeven want ik had voor 6 jaar geleden ook getest met cb en toen bleek ik al 8 weken heen te zijn en toen gaf hij nog amper een streepje aan dan kan ik toch beter deze testen opmaken ze liggen er toch en afwachten op mn nod en als ik dan nog niet ongi ben een cb digitaal doen
Je kan ook een ander merk nemen, van Kruidvat, Matcare of Sensitest. Die hebben ook een lager hcg waarde nodig voor een streepje. Het is wel fijn dat als je twijfelt aan de test om een ander merk te proberen, stel die slaat ineens veel positiever uit dan weet je een stuk meer, toch? Dat lijkt mij veel fijner dan al die vage testen van babyboom!