zweet hoofd bij het eten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door belize, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mijn zoontje van bijna 4 maanden zweet in de laatste tijd erg tijdens het drinken. zijn hoofd wordt soms ook echt nat. volgens de verplegster kunnen babies alleen uit hun hoofd zweten en dat het komt door d stofwisseling die op gang komt tijdens het eten. maar zijn er hier andere babies die dat hebben?

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

haaaaiiii

ja sam had dat ook in het begin :D de eerste maandjes zweette hij ook als een gek tijdens de fles :D hij had toen ook als bijnaam, ''zweetkikker'' hihihi

is niet erg, gaat weer over :)

liefs Muis

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    De mijne had het ook bij het drinken van warme melk, maar nu niet meer hoor!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn dochter had daar de eerste maanden ook enorm last van, legde dan ook vaak een handoek onder dr hoofdje tijdens het voeden. Anders had ik echt een natte arm van haar zweet.

Tim heeft er weer helemaal geen last van.....

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o leuk om te lezen dat hij niet de enige is. ja misschien een doekje op mijn arm. bedankt zeer voor de reacties.

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja Thijs had het ook. Hij heeft het nu niet meer. Het is me niet opgevallen dat dit was gestopt ;).

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier ook extreem, sommige dagen erger dan andere. daarnaast als hij maar een beetje boos word en gaat huilen dat staan de pareltjes al weer op zn koppie. ook in de auto met zn jas aan is die helemaal klam en nat aan het einde.

8. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Mijn dochter heeft dit ook gehad bij het drinken van de fles.... de zweetparels stonden op haar hoofdje!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier nog zo'n kereltje... Heb nu spuugdoekje onder zijn hoofdje en een doekje boven op zijn borst haha

Deel Deze Pagina