mijn zoontje van bijna 4 maanden zweet in de laatste tijd erg tijdens het drinken. zijn hoofd wordt soms ook echt nat. volgens de verplegster kunnen babies alleen uit hun hoofd zweten en dat het komt door d stofwisseling die op gang komt tijdens het eten. maar zijn er hier andere babies die dat hebben?
haaaaiiii ja sam had dat ook in het begin de eerste maandjes zweette hij ook als een gek tijdens de fles hij had toen ook als bijnaam, ''zweetkikker'' hihihi is niet erg, gaat weer over liefs Muis
Mijn dochter had daar de eerste maanden ook enorm last van, legde dan ook vaak een handoek onder dr hoofdje tijdens het voeden. Anders had ik echt een natte arm van haar zweet. Tim heeft er weer helemaal geen last van.....
o leuk om te lezen dat hij niet de enige is. ja misschien een doekje op mijn arm. bedankt zeer voor de reacties.
hier ook extreem, sommige dagen erger dan andere. daarnaast als hij maar een beetje boos word en gaat huilen dat staan de pareltjes al weer op zn koppie. ook in de auto met zn jas aan is die helemaal klam en nat aan het einde.
Mijn dochter heeft dit ook gehad bij het drinken van de fles.... de zweetparels stonden op haar hoofdje!
Hier nog zo'n kereltje... Heb nu spuugdoekje onder zijn hoofdje en een doekje boven op zijn borst haha