al snel overdressed

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 24 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben echt gek op mijn familie en vrienden, maar voel me zo snel overdressed bij hen.
    Zeker nu met kerst, leuk glitterrokje, net jurkje oid vind ik leuk.
    Maar zij zijn echt stuk voor stuk jeans, gympen, hoodie types. En nu dan zo'n ugly kersttrui erop uiteraard.
    Ik heb voor vanavond een zwart paillettenrokje gecombineerd met een simpel grijs vestje, anders zit ik echt voor gek. Liever zou ik het met een nette zwarte blouse doen. Maar ja de rest zit op all stars in een spijkerbroek.

Wie herkent dit:D

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik herken het vanaf de andere kant. Ik doe gewoon een spijkerbroek aan vaak en mn gympies. Terwijl mijn man dan helemaal netjes Is en de kinderen eigenlijk ook. Ik heb nu voor het eerst in jaren een complete outfit speciaal voor kerst- en feestdagen gekocht. Nette broek, leuk topje met een feestelijke bolero en pumps. Mijn man zal verbaasd zijn :p (heb het nog niet laten zien)

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

*kijkt beteuterd naar mijn all stars en spijkerrok* :D thuis ga ik niet op chique maar maandag bij de familie wel. En de een is in spijkerbroek en de ander in pak. Geloof niet dat iemand zich over of underdressed voelt, wij hebben het te druk met 30 seconds spelen, gillen en eten :D

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hier doet iedereen volgens mij wel iets moois aan. Meer of minder netjes, maar niet met joggingbroek of sweater op de bank.

5. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik ben niet weggelegd voor chique. Wel netjes.
    Bij mijn man is het vaak een (viezige,oude spijkerbroek met een oude blouse en lelijke trui. Gewoon zoals ze dagelijks door het leven gaan) . Tja na zoveel tijd ga ik dan ook in m'n huiskloffie.

Bij mijn familie is het wat netter, wel gewoon jezelf maar net een tintje extra.

6. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

#6 Soulfood, 24 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2016
    Ja ik bij m'n schoonfamilie. Maar ik ben zelfs op een gewone zondag daar al overdressed haha.

Ik loop altijd in jurkjes rokjes etc. Haar gedaan, make up...zij (schoonmoeder en schoonzus, aanhang) altijd oude spijkerbroeken en truien, haar nog nat uit de douche etc...

Maar goed ik kleed me gewoon hoe ik ben en dat moeten zij verder ook doen. Ook al vinden ze mij dus een tutje terwijl dat echt wel meevalt tussen m'n familie of vriendinnen ben ik echt niet overdressed..

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83

Dit herken ik wel inderdaad. Vooral bij m'n schoonzus val ik uit de toon.
    Ik hou nou eenmaal van jurkjes, rokjes en hakjes enz.
    Haren leuk , make -up en sieraden.
    In hebt begin voelde ik me wel overdressed maar heb er nu lak aan.

8. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ga lekker hoe je zelf wil en vergelijk jezelf niet met anderen, dan valt er al een hoop frustratie weg.
    Leuk he kerst met alle (onbenullige) problemen die erbij komen.

9. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ik vind het heerlijk om me uit te dossen. Mijn hele familie ook. Maar mijn schoonfamilie....yep spijkerbroek en sneakers ( soms zelfs trainingspak!).

10. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Ik zou het nou niet gelijk als een "probleem " bestempelen. En ik denk TS ook niet. Eerder iets wat dan opvalt.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik herken het niet.

Ik zou namelijk eerder het persoon aan de andere kant van de tafel met jeans zijn :D

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Bij ons is iedereen gewoon casual, maar dan net even iets netter. Dus wel jeans, maar dan met tuniek ofzo. En de mannen een overhemd. Maar m'n moeder/zus/mij zul je nooit in een jurkje ofzo zien, dus ook niet met kerst :)

13. Deliana

Deliana Niet meer actief

Haha herkenbaar... Ik ben niet alleen met kerst overdressed, maar alle dagen van het jaar :)

Ik zorg altijd dat ik er wel verzorgd / netjes uit zie, maar bij mijn schoonfamilie heeft niemand een mascararoller in huis en is het doodnormaal om 10 jaar lang dezelfde kleding te dragen....

We gaan morgen uit eten... Zal wel de enige vrouw zijn (op m'n dochter na) die geen sneakers draagt :D

14. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb niks met dit soort dagen, ik ben niet gelovig, dus ik trek ook gewoon mn normale kleren aan, wat inhoud gewoon jeans, shirt en gympies.

Tis voor mij een beetje hetzelfde als ineens WEL wat geven voor een goed doel, omdat het immers kerst is, maar de rest van het jaar geen f*ck erom geven.

15. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    ik herken het wel maar ik draag gewoon wat ik leuk vind. De rest is van casual tot feestelijk casual . Ieder zn smaak..

16. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Hahaha de overbuurvrouw vroeg me laatst of ik een sjiek feestje had die dag...ik ging gewoon de hond uitlaten :p Dus ja, heel herkenbaar ;)

17. tuc

tuc Niet meer actief

Nee kerst was nu een voorbeeld omdat het contrast dan erg groot is, maar het is op normale dagen ook:D

18. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Niet helemaal herkenbaar.. ik pas me beetje aan naar wie er komen of waar we heen gaan.. herken het wel als ik met mijn man naar een feestje ga dan wil ik er netjes uitzien, jurkje/haren netjes/make up.. manlief krijgt het voor mekaar sneakers spijkerbroek en shirtje.. nu zover nette schoenen en een blousse

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb niet eens jeans, sneakers of een trainingspak. Zegt genoeg toch?

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik hou van overdressed!
    Zou t dus ook gewoon doen :)

Deel Deze Pagina