al snel overdressed

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 24 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik vind het niet zo nodig om me helemaal op te doffen om vervolgens bij mijn ouders thuis te gaan gourmetten. Zonde van die mooie kleren. :p

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Als ik gewoon met mijn gezin ben ga ik mij niet helemaal opdoffen.
    Maar een kerstdiner met anderen, ja dan trek ik wel wat moois aan. Ik vind dat ook gewoon leuk.

Ik ben weleens vreselijk overdressed geweest op een begrafenis van de vriend van mijn schoonmoeder. Wij waren allemaal keurig netjes gekleed. De familie van zijn kant droegen allemaal van die witte mouwloze hempjes met ouwe jeans en nikes eronder. Het was een kopie van de flodders gewoon. :D
    Toen voelde ik me in mijn zwarte Karen Millen jurk heeeeel erg overdressed!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Hier ook..dus besloten om in een zwarte broek, leuke top en zwarte vest te gaan.
    Jongens in een zwarte broek met blouse en dochter in een feestjurk.
    Man gaat in een jeans met blouse

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik herken het niet. Ik voel altijd wel aan in wat voor gezelschap ik zit. Dat is toch het idee van je kleden: er zit een sociaal aspect aan en je gebruikt je kleding ofwel om te onderstrepen dat je bij de groep hoort, ofwel om te onderstrepen dat je ervan afwijkt. Ingewikkelder dan dat is het niet: je kiest voor blenden of voor afwijken en klaar is kees. Als je dat onthoudt ben je nooit meer oberdressed of underdressed.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Herkenbaar! Alhoewel ik wel een paar all stars en superstars heb voor onder sportieve jurkjes.

Tuc, gewoon je lekker kleden zoals jij wil. Ookal Is het op dat moment in groot contrast met de rest.
    ik vind het zelf al heerlijk om te tutten, en met dit soort dagen al helemaal!

6. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Lekker aantrekken wat je wilt! Als jij je daar goed in voelt...

Ik ben 2 weken terug bevallen en heb zo'n zin om in joggingbroek naar schoonfamilie te gaan. Een zwarte joggingnroek is ook netjes toch?? :p

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Oh dat vinden wij nou bijna het leukste van de hele kerst.
    Iedereen komt dus in pak en glitterjurk.

Morgen bij mijn zus doen we het overigens een keer anders. Thema foute kerst. Ik was geen voorstander maar ze wil het graag en ik wil haar foto's niet verpesten. Dus morgen ugly sweater it is! Met rendier erop...

8. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Wij houden ook van mooie feestelijke kleding en gelukkig beide families en vrienden ook.

Ik zou zelf geen feestjurk of paillettenrok aan willen als de rest van het gezelschap in sportschoenen zit te gourmetten. Maar vooral doen wat voor jou prettige is.

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    Ik ben bij de meeste altijd overdressed. En dat is ook wel zo. Alleen vandaag juist niet. Wij zijn thuis vandaag, misschien effe koffie bij schoonouders dus ik denk dat het hier vandaag na het trainen bij joggingbroek blijft. Wat ik normaal dus echt nooit doe haha

10. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Idd. Zowel mijn moeder als schoonmoeder houden van glitters, vrolijke kerstjurkjes, glitter panty's, hakken en staan de hele ochtend voor de spiegel. Zelf heb ik daar niet elke kerst zin in en kom ook wel eens met foute kersttrui en een comfortabele broek. Een heel contrast, maar dat moet iedereen toch zelf weten?
    Ik voel mij nooit under- of overdressed als ik mij gewoon kleed naar mijn mood. Bovendien is iedereen gewoon anders...

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Heerlijk dat getut met de feestdagen! Jurk, pumps en zwaarder make-up. Ik voel mij daar goed bij en kan mij niet voorstellen dat ik dit zou laten omdat mijn tafelgenoten in een jeans en sneakers aankomen zetten. Beide families doffen zich volledig op!

12. Lajla

Lajla Actief lid

28 aug 2016
    101
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha je wil niet weten hoe ik er nu bij loop :D
    Joggingbroek, dikke fluffy sokken, capuchontrui en haar in een half knot half staart iets

maaar ik ben bijna klaar met alle voorbereidingen en baksels en ga met een uurtje of wat douchen en omkleden.

Ik loop vrijwel altijd in een donkere skinny jeans met allstars en een hip shirtje, maar met verjaardagen kerst en oud&nieuw ga ik op chique. Heb een zwart strak glitterjurkje met diepe v-rug, mooie nagellak en lippenstift gekocht (1 die er niet zomaar af gaat haha) en mooie zwart leren pumps :)

Zo voelt het toch wat feestelijker

13. tuc

tuc Niet meer actief

Nou ik doe het dus ook gewoon, anders kan ik het nooit doen met zulke gelegenheden.

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb geen jurkjes, rokjes, panty's of pumps..zegt ook genoeg :)

(overigens heb ik ook geen trainingspak/huispak of iets dergelijks)

15. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik zat vandaag in mijn spijkerbroek en sneakers aan het kerstdiner. Mijn man zat naast me in een pak... Tja....:D

Deel Deze Pagina