Ook hier is het naar de 2e IUI raak! Had vrijdag 11 juli mijn NOD maar de maandag ervoor kon ik het niet laten om toch er een testje tegen aan te gooien! Wist niet wat ik zag en vroeg mijn man dus ook wat hij zag! En ja hoor er was een streep te zien, niet heel dik maar toch was er een streep. Toen heb ik woensdag er nog een tegen aan gegooid en ook die werd positief kon toen nog niet helemaal bevatten maar afgelopen vrijdag was het dan zoveer en ook die was positief! We zijn drie jaar geleden van de pil gegaan, had in 2006 een MK en vorig jaar in januari 07 een BB! NU naar 1,5 jaar proberen en dan in april toch maar die mmm in bij een prive kliniek en de 2e IUI gehad te hebben, ben ik zwanger! Kan het nog niet helemaal bevatten maar ook wel weer! Ben ook een beetje bang dat het mis gaat maar probeer ook van dit moment te genieten! Eigentlijk is het deze maand allemaal raar verlopen, want ik zou deze maand helemaal geen behandeling meer hebben omdat ik net in de vakantie viel qua ovulatie! Maar dinsdag voor hun vakantie moest ik wel voor controle en toen zag ie drie mooie grote folikels van 24mm, moet zeggen dat ik deze ovuluatie vreselijke pijn heb gehad! Maar dat kwam ook naartuurlijk omdat ze zo groot waren, dacht er wel aan dat ik het er wel voor over had! Dus op naar de 12 wk!
@All wat een berichten allemaal super geweldig! Allemaal heel erg bedankt! Idd we hopen dat dit een heel mooi wondertje mag worden! We hopen dan ook zo dat het naar zijn zin daar binnen heeft en bij ons blijft!
Helaas meiden! Heb vandaag een inwendige echo gehad en ze hebben bloed geprikt, maar waar ik bang voor was is uitgekomen! Helaas heb ik een vroegtijdig miskraam gehad! Nou is het wachten op mijn ongesteldheid en dan een maand rust en dan zien we half augustus weer!