Gefeliciteerd! Dan weet je het denk ik ook net? Hoe ging het bij jou met testen? Die vermoeidheid heb ik ook ja. Nergens meer puf voor. Ik ga ‘s middags maar even liggen. Uiteindelijk ga ik wel door, want ik kn moeilijk drie maanden in bed blijven, maar als ik niet beter zou weten zou ik wel naar bed gaan met het idee: ik ben ziek. Alleen is dat het natuurlijk niet
Dankje! Jij ook gefeliciteerd ja nou sinds gisteren testte ik een tuurstreep. En vanmiddag was die echt duidelijk! En jij? Hahaha ja die vermoeidheid dat is wat. Ik lag een paar dagen geleden ook al om kwart over 9 te slapen.. Hoop dat het snel over gaat bij je.. na 12 weken zal het wel beter zijn hihi
Ik test sinds dinsdag positief (oorspronkelijk zou morgen mijn nod zijn, maar ik denk dat de nod op vandaag aannemelijker is gezien de klachten en het vroege positieve testen). Dinsdag was het wel echt een tuurstreep. Inmiddels komt er ruim binnen de tijd een duidelijke streep. Bij mijn eerste zwangerschap waren de klachten rond 12 weken idd weg. Bij mijn tweede zwangerschap bleven ze tot en met rond de 16e week. Hopelijk duurt het dit keer niet zo lang!
Bij mijn oudste geen kwaaltjes tot een week of 7, dat is een jongen Bij mijn jongste had ik de week voor mijn nod al flink kwaaltjes, moe moe moe, zere borsten en was tot 15 weken misselijk .... ook een jongen
Haha oké, het zegt dus niks. Weet ik natuurlijk ergens wel, maar toch hoop ik een beetje dat zulke dingen wat zeggen
Hier ook al een week misselijk voordat ik 2 dagen voor nod positief testte. Ik ben altijd moe dus dat is voor mij geen graadmeter. Alhoewel dat wel erger geworden is die weken erna. De misselijkheid is tot 21 weken gebleven nu nog soms, gelukkig werkte bij mij de emesafene goed genoeg om de scherpe kanten eraf te halen. Hele fijne en goede zwangerschap allemaal.
Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben en meteen die avond kwaaltjes goed toegeslagen. Voel me echt uitgeput, buikpijn, zere borsten. Ik heb mijn man het hele weekend laten rijden (moesten beide weekenddagen lange afstand), ik vond het zelf niet verantwoord. Het is mijn eerste en ik ben nog erg jong dus daar ligt het niet aan. Iedereen in mijn omgeving en ik zelf denken aan een meisje tot nu toe dus wie weet
Hier ruim voor NOD last van gevoelige borsten en een rommelende buik.. Gelukkig nog niet misselijk! *klopt af*
Gefeliciteerd! Ook veel last dus. Die vermoeidheid is ook wel echt killing ja. Haha spannend misschien heb je wel gelijk!
Ja hoor. medicatie werkte goed. Nu ik gestopt ben met werken en veel meer kan rusten gaat het wel beter. Zwanger zijn zal nooit mijn hobby worden maar het gaat goed. Geen zorgen, het komt vast goed. En cliché maar je krijgt er iets moois voor terug.
Dat is waar. Het is investeren met je lijf. Gelukkig voel je je nu iets beter met de medicatie. Anders is het bijna niet te doen.
Bij mij is de misselijkheid overigens sinds ongeveer gisteren geheel verdwenen. De extreme vermoeidheid ook. Nu maak ik me daar natuurlijk weer zorgen over . Hoe gaat het bij jullie? Nog net zoveel last? Ik ben niet thuis en kan dus niet testen. Zaterdag kan ik pas weer een test halen.
@Nainen Ik had van de week ook even dat mijn klachten bijna weg waren. Gister avond kwam het weer iets opzetten en nu vanmorgen voor het eerst flink misselijk wakker geworden. Ik zat ook even in de stress maar begreep dat de klachten kunnen komen en gaan en dat het wel of niet hebben van symptomen niets zegt over het verloop van de zwanger schap. Dus lekker genieten meis
@Nieuwschierigbijtje Oké, dan hoop ik inderdaad maar dat het allemaal in orde is. Wat vervelend voor jou dat je nu ineens weer heel misselijk bent! Moet je ook spugen of is het alleen misselijkheid?
Ik was deze zwangerschap ook vroeg misselijk. Rond NOD ook al. Vanaf 6-14 weken praktisch elke ochtend overgegeven. Ik heb al een jongen en een meisje en ik denk dat ik bij een meisje wel echt misselijker ben. Bij mn zoontje ook wel misselijk maar minder overdag en 's ochtends soms wel overgeven wel en dan weer paar dagen niet. Dus denk dat dit ook een meisje is maar dat weten we over 4 weken pas. Deze zwangerschap trouwens ook veeeeel meer moe dan bij de andere 2 dus dat heeft sws niks met geslacht te maken.
@Nieuwsgierigbijtje ik zie nu dat ik een vreselijk lelijke spelfout maakte in ‘nieuwsgierig’ Ik weet niet hoe ik het kan aanpassen haha
Gek dan hè hoe je lichaam verschillend reageert op verschillende zwangerschappen. Bij mij waren de twee eerdere zwangerschappen wel redelijk vergelijkbaar (allebei jongens). Bij de tweede was ik alleen langer misselijk. Ik was sowieso de hele dag misselijk, maar moest niet spugen.
Bij eerste kwamen kwaaltjes na 5 wkn (afgezien van pijnlijke borsten en menstruatiekrampen die had ik vanaf NOD). Heel geleidelijk, voelde duidelijk dat ik zwanger was, maar kon grotendeels mijn normale leventje wel voortzetten, tot bekkeninstabiliteit aan einde van 2e trimester roet in het eten gooide. Bij de tweede kreeg ik kwaaltjes (vermoeidheid, misselijk, opgeblazen buik, maagzuur, slapeloosheid) ongeveer 2 dagen voor NOD. Ik testte toen negatief. Kwaaltjes werden steeds erger, maar ik had pas 10 dgn na NOD een positieve test in handen! Als ik terug reken dus kwaaltjes vanaf innestelling of zo? Was een heel pittige zwangerschap overigens, met heel veel kwaaltjes, kon nauwelijks functioneren helaas... Bij derde kreeg ik (wat) kwaaltjes ongeveer 4 dgn voor NOD (vermoeidheid, bandenpijn en gevoelige borsten), maar bleef me behoorlijk goed voelen, tot het met 5 wkn 2 dgn abrupt omsloeg naar hyperemesis gravidarum. Ook een heel pittige zwangerschap helaas... Maar ja. Iedere zwangerschap is anders, he? Het valt niet te voorspellen. Gefeliciteerd en succes!