Wat een onzekerheid toch.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door metans, 21 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Ik moet even van me afschrijven.

Ik ben nu al een aantal dagen overtijd, 4 dagen. Mijn cyclus is altijd goed, 28 a 30 dagen en nooit zo lang overtijd. Ik heb vorige week (sorry beetje vies) wel bruin "bloed" als je al van bloed kan spreken verloren dus meestal breekt mijn ongesteldheid dan goed door, maar na die 2 dagen helemaal niks. Wel heb ik steeds menstruatiekrampen alsof het elke moment kan komen maar er komt maar niks. Heb nu wel witte vloed en ongelofelijke honger in zoetigheid maarja dat kan dus ook tussen je oren zitten. Ik heb al een paar testen gedaan maar steeds negatief. Ik snap er niks meer van. Of ik heb gewoon een "rare" ongesteldheid gehad of mischien een late eisprong (Was bij mijn eerste zwangerschap ook, toen was ik minder ver zwanger maar is helaas geeindingt op een mk) of ik ben er gewoon teveel mee bezig. Zucht.... soms is vrouw zijn heel lastig! Maar even van je afschrijven lucht toch wel op.

2. K00

K00 Niet meer actief

Ik had ook ineens een langere cyclus.... Kan van alles zijn.. stress, late ei sprong..... meestal na zoveel dagen over tijd blijven de testen helaas negatief...
    Ik hoop voor jou wat anders.

Deel Deze Pagina