Al stiekem iets gekocht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Magdalena6, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik koop zo af en toe ook wat kleding. Heb al een paar pakjes en Feyenoord schoentjes, sokjes en rompertjes :D

2. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    @ Sallie.. Dat is echt super Lief!!!

Zelf heb ik toen ik nog niet eens gestopt was met de pil n grote Nijntje lamp gekocht. Was er helemaal verliefd op en kon t niet laten. hij is 80cm hoog en word niet heet, dus zie die kleine er al mee knuffelen. Was 180€ en staat nu op zolder te wachten tot hij mag schitteren in de babykamer. haha.

Toen we er echt voor gingen heb ik me verleid tot het kopen van een rompertje met n mutsje... En dan nog wel in t roze.

Je ziet zo veel leuks. Die hormomen kriebelen door je lichaam en inhouden is erg moeilijk! Probeer nu echt te wachten tot het zo ver is.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik durfde dat echt niet. toen ik zwanger was van Ties ben ik pas gaan kopen na de termijnecho. deze keer heb ik iets kleins gekocht na de posi test.

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Voor ik zwanger was heb ik niks gekocht, ik was bang dat het ongeluk zou brengen, na de 12 weken echo begonnen met kopen.
    Met 16 weken hadden wij de babykamer al binnen, en nu met 26 weken hebben we bijna alles wat wemoeten hebben.

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    We hebben inmiddels de babykamer en de kinderwagen besteld en pas nu (rond de 15de week) durf ik echt dingen te gaan kopen.

6. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ben nog niet zwanger, dus heb nog nix gekocht. Maarrr...kijk wel altijd stiekumpjes bij de babykleding. Gewoon even checken wat er vandaag de dag aan babykleding wordt verkocht. :D

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik durf eigenlijk ook bijna nog niks te kopen, ben ook bang dat het ongeluk brengt:) , heb alleen een paar hele kleine lieve babysokjes in huis, zodat ik die aan me mannetje kan geven als ik zwanger ben:) kijk al wel een beetje in de foldertjes

8. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn nog niet specifiek aan het klussen we willen binnen een half jaar toch er wel echt voor gaan zit nu al te denken zal ik is alvast een rompertje kopen..... hahaha.
    Heb het nog niet gedaan.

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik liep vandaag langs de Prenatal en daar hadden ze net de nieuwe zwangerschapskleding binnen....(kwijl)...het is dat ik nog niet zwanger ben en me dood zou schamen als ik het nu alvast zou gaan passen maar anders..:D
    Het was zoooooo leuk!!!

Zelf heb ik laatst een leuke romper meegenomen..ik kon 'm niet laten hangen en kocht 'm onder het mom van...als ik niet zwanger wordt geef ik 'm aan iemand anders.
    Stiekem hoop ik natuurlijk wel dat er ooit een klein frummel van onszelf in loopt!

10. Quenya

Quenya Lid

29 nov 2010
    80
    0
    0
    Ik ben morgen 15 weken zwanger en ik heb nog helemaal niets gekocht... Wij hebben besloten om pas te gaan shoppen na de 20-weken echo. Toch de onzekerheid die dan de kop op steekt...

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi nou meid als jij er van geniet, prima toch! Wij hebben samen ook staan zwijmelen bij een heel lief blauw rompertje, maar durfde hem niet mee te nemen. Eerst maar eens goed zwanger worden en dan moet het ook nog een jongetje worden! Maar een week later bleek ik zwanger en het is idd een jongetje, we balen allebei nog steeds dat we hem niet hebben meegenomen want natuurlijk is hij nergens te vinden ;) Dus geniet lekker van je babykleertjes :)

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik durfde ook niks te kopen. Mijn eerste aankoop vond ik doodeng :) Maar toen ik eenmaal begon was ik ook niet meer te stoppen :p
    Nu heb ik eigenlijk ook nog niks gekocht.. heb wel al staan zwijmelen bij wat dingetjes maar nee, toch niet meegenomen ;)

Deel Deze Pagina