witvloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dorianne, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo,

Ik heb vandaag erge last van witvloed het is waterachtig en ik voel het eruit lopen (sorry voor de benaming).:)
    Wij zijn sinds juli gestopt met de pil en als ik uitga van mijn gemiddelde heb ik mijn eisprong vorige week gehad, verder zijn we nog steeds aan het klussen aangezien ik onregelmatig ongesteld ben.
    Weet iemand wat het invloed kan betekenen?

groetjes Dorianne

2. Mir27

Mir27 Actief lid

4 okt 2009
    306
    1
    0
    Goeie vraag!
    Ik heb dat namelijk ook!

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik heb dat ook, nu nog steeds..
    Na mijn ei was het een paar dagen papperig verlies en een paar dagen erna was het echt waterig.. Ik voelde het inderdaad ook eruit lopen.. Heb sinsdien een verbandje om.. Heb vanmiddag voor het eerst getest, kon het niet laten en er is een lichte streep te zien.. Dus wie weet betekend het wel iets goeds!!

4. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo,

Ik hoop dat het positief is. Ik voel mijn eisprong en mijn mestruatie niet aankomen, dus dat ik lastig. Ben in ronde 4 en ben nog niet zo wanhopig om al te temperaturen of ovulatietesten te doen.
    Ik slik wel zwanger worden van etos, hopelijk snel regelmatige cyclus of zwanger. Ik hoop het laatste.
    Ik hoop dat ik aan mijn witvloed ook wat meer duidelijk kan krijgen...

Welke ronde zitten jullie en is dit jullie eerste kindje?

groetjes Dorianne

5. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

Hoi Dorianne, ik reageer even op je berichtje; je hoeft je niet wanhopig te voelen om te gaan testen om temperaturen hoor;). Het helpt je juist meer inzicht te kriijgen in je cyclus. Ik ben zelf ook altijd onregelmatig ongesteld geweest (nog), en is het dus lastig om te weten wanner je vruchtbare dagen zijn. Door middel van de testen kun je (als het goed is) je eisprong vinden en weet je wanneer je het zou kunnen/moeten doen, wil je dat het raak is.Veel meiden hebben t idee dat ze wanhopig bezig zijn als ze gaan testen,maar eigenlijk moet je het juist omdraaien. Want als je graag een kindje wilt, maar het nooit op de "goede"dagen doet , dan zal dat ook niet zo makkelijk lukken. Ik ben blij dat ik ze gebruik, want dan weet ik het, en het is geen vervelend "moetje", we houdne echt de lol erin.Het is geen kritiek op je hoor, ik probeer je juist de ander e kant te laten zien, en te helpen, dat het misschien wél fijn voor je is. Succes , en ik duim voor je dat je snel zwanger bent.Liefs Vita

6. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Vita,

Ik ben juist blij dat mensen die hetzelfde ervaren reageren hoe het ook kan of kunt zien.
    Je hebt helemaal gelijk, deze rond nog maar zo proberen (verwacht ongi rond sinterklaas) en als het niet lukt ga ik er toch maar voor! We zitten immers pas in ronde 4...
    En jij je bent al 4 dagen over tijd, spannend!

groetjes Dorianne

7. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

Hoi, fijn dat jet het positief ziet:D. Ja hier is het spannend ja, maar wat ik al zei onregelmatige cyclus, dus ik weet het echt niet. mijn gevoel zegt; niet zwanger,maar ja meestal zit ik er nast qua gevoel. Ik heb wel last van kwaaltjes,maar die heb altijd wel, dus het kan echt twee kanten op. Zaterdag maar weer testen,als er nog niets komt. Jij veel succes he! liefs

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker

Heb je nog steeds last van witvloed?
    Ik heb al 2 avonden gehad dat ik voor het naar bed gaan na het plassen met afvegen ontzettend veel doorzichtig/witte afscheiding aan me wcpapiertje had. Ben onregelmatig, maar denk (heb ei gevoeld) tussen nu en vrijdag ongi te moeten worden. Overdag heb ik bijna geen slijmverlies. Wat dit nou is?

9. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    @ gelukkig :
    Ik heb nog steeds last van witvloed en voel het af en toe lopen. Lijkt wel minder dan gisteren...omdat ik EI en ongi niet voel hebben wij gisteravond nog flink geklust (gemiddelde van mijn cyclus zou de 19de zijn geweest).
    Misschien heb ik wel een korte luteale fase wie weet, ik ben daar nog niet achter.
    Ik voel ook iedere maand andere dingen. Ik heb afgelopen 2 cyclussen heel veel last gehad van mijn borsten en nu niet..kan natuurlijk ook door de etos zwanger worden pillen komen of dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad!
    Hebben jullie daar ook zo een last van?

groetjes Dorianne

Deel Deze Pagina