Lieve dames, Ik heb het geluk nu al bijna mijn dochter in m'n handen te hebben. Maar mijn vriendin Probeert ook zwanger te raken. Ze heeft 4 weken geleden een miskraam gehad. En ze heeft net weer getest. En een foto van haar test gestuurd. Het was 1 duidelijke streep en een minder duidelijke streep. Dus 2 strepen. Nu vraagt ze mij of ze zwanger is. Ik zeg ja.. Maar kan het ook nog van de vorige keer zijn? Heb haar geadviseerd over een week weer te testen en dat hij dan duidelijker moet zijn en daarna eventueel een clear blue. Alvast bedankt. Ik zak nog even de test erop zetten.
Ziet er positief uit, maar kan ook nog van vorige zwangerschap zijn... Heeft ze tussendoor negatief getest? Dan is het namelijk zeker van een nieuwe zwangerschap!
Ze heeft tussendoor niet getest. Maar ze was zeker het vruchtje verloren. Ze had op een zaterdag veel bloed verloren en ook contact gehad met vk dus.
Ja maar het hcg kan nog lang in het lichaam blijven..dus durf hier niks over te zeggen. Ik heb altijd wel getest om te zien of het hcg uit mijn lichaam was om deze onzekerheid te voorkomen.
Mijn vk zei 3 weken erna kun je zelfs nog hcg in je lijf hebben en zelfs langer maar vind het streepje wel donker voor 4 weken erna. Maarja ik weet het niet. zeker als ze daarna niet weer getest heeft is het lastig. afwachten denk ik of het streepje donkerder wordt i.p.v. lichter
Ik zou even naar de HA stappen, want voor ons is het koffiedikkijken. Een bloedtest zou echte duidelijkheid kunnen scheppen!
Ik zou haar adviseren om overmorgen nog een keer te testen met dezelfde soort test. Dan kan ze de twee vergelijken. Als het dan nog niet duidelijk is zou ik haar adviseren naar de huisarts te gaan.
Ik wilde t zelfde advies geven als madura. Overmorgen ochtend nogmaals testen. Als deze donkerder is dan is de kans groot dat t een nieuwe zwangerschap is. Succes voor je vriendin!
Als ik haar was zou ik overmorgen nog eens testen en vergelijken.Of er nog hcg in haar bloed zit hangt ook af van hoe lang ze zwanger was toen ze de miskraam kreeg, was ze pas 5 weken dan denk ik dat ze niet zo'n positieve test zou hebben. Ik had een miskraam met 9 weken en na 4 weken was mijn test nog wel positief maar iets lichter dan die van haar.
ik vind voor 4 weken geleden de test té positief want je hcg neemt af zodra je een miskraam krijgt dus een veeeeell lichter streepje had mogenlijk gekunt van de miskraam, echter dit vind ik een zeer duidelijke positieve test dus ik zie het wel positief in, zou haar adviseren om om de 2 dagen te testen met dezelfde test om te zien of haar testen nog duidelijker worden of toch afnemen spannend zou een prachtig kerstcadeautje zijn
Ik sluit me eigenlijk aan bij alles wat al gezegd is. Wel spannend voor haar hoor, ik duim dat het een goede afloop heeft!!
Ik hoop echt dat ze zwanger is, maar ik had dus na mijn MA na 4 weken nog een positieve test. Ik was wel al 11 weken. Misschien dat het dan langer duurt....Ze kan over een paar dagen weer testen en kijken of het streepje dan juist donkerder of lichter wordt. Succes!
Hoe lang was ze zwanger? Ik heb tot 7 weken na L* nog positief getest. Hoop wel mee voor haar dat het een nieuwe zwangerschap is!
Ik wil geen domper op deze test geven maar ik had nog een positieve test 2 maanden na mijn miskraam. Het enige wat ze kan doen is blijven door testen met telkens een paar dagen ertussen. Als de test donkerder wordt is het van een nieuwe zwangerschap, maar wordt hij lichter dan is het nog van de miskraam. Ik hoop dat ze over een poosje toch goed nieuws heeft. Succes