nooit de pil gebruikt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna22, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    hallo,

Ik heb twee jaar geleden een half jaar aan de pil gezeten maar de laatste jaren dus niet en we hebben sinds januari besloten om voor kinderen te gaan ben 4 januari nog ongie gheweest en tot nu toe eigenlijk niett weer
    het enige wat ik heb gehad is 15 februari bruin verlies bij het afvegen dit heeft 5 dagen geduurt dus heb ik nou wel 0of niet menstruatie gehad en wanner komt die weer ik vind dit onzeker ook niet leuk ben de laatste tijd zo verschrikkelijk moe voooral sòchtend en na het eten sàvonds dan kunne ze mij wel bij elkaar vegen ik hoop natuurlijk dat het raak is maar ga er niet vanuit want had twee weken geleden nog negatieve test
    wie heeft dit wel meegemaakt of is dus ook niet aan de pil geweest

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Hoi Anna

Mag ik vragen hoe je cyclus normaal is, want je bent dus al een hele tijd van de pil af berijp ik?dan zou je het gewoon moeten kunnen vergelijken met je vorige cyclus.

liefss

3. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    nou ik ben wel vaker een week overtijd maar ben dus nu nog niet weer ongesteld geworden het is inmiddels bina 12 weken geleden dat ik ongie ben geweest raar.. test was vorige week negatief

Deel Deze Pagina