Hallo dames, ik ben eind oktober gestopt met de pil ben toen na 100dagen ongi geworden en erna na 44 dagen ik zit nu op dag 24 en heb echt gevoelige borste zit te twijfelen om een testje te wagen wat denken jullie? heb al een dochtertje van 20 maandjes en w willen er graag een broertje of zusje bij voor der groejes stephanie
Hoi Steph, Ik zou nog heeeeel even wachten als ik jou was. De borsten zijn in iedergeval een super goed teken (ha ha waar die dingen niet allemaal goed voor zijn he?) tot je ongeveer rond de 28e dag zit. Dag 24 is wel vroeg helemaal als je vorige cyclussen zo lang waren. Maar ik snap dat je ook duidelijkheid wilt hebben, dus slaap er nog 1 of 2 nachtjes over en dan testen! (test dan wel met zo een test waarbij je 4 dagen voor je NOD kan testen he) SUCCES ik duim mee Liefs Dian
ja idd het is moeilijk om je in te houden, maar misschien beter als ik nog even wacht dalijk is het gewoon gevoelige borsten omdat ongesteldheid eraan zit te komen ofzo kdenk er nog even over na haha en anders haal ik zo 2 testen van kruidvat en doe ik er 1 geeft ie nog niets aan doe ik de 2de paar dagen later haha
ha ha ja dat kan natuurlijk ook ... Hi hi ook ik ben grootaandelhouder clearbleu en andere merken. Ik heb al heel wat staafjes gebruikt in mijn leven hi hi hi Go for it zou ik zeggen. laat je ons wel weten. Liefs Dian
haha ja ik heb elke keer die 2van kruidvat heb ik de 1ste keer ook positief mee getest toen. en toen ik na100 dagen ongi pas werd heb ik er ook aardig wat versleten hahaha kzal t ff laten weten als ik een testje gedaan heb