Mijn dochtertje begint overal tegenop te klimmen, loopt achter zo'n loopwagentje en probeert af en toe al los te gaan staan. We willen morgen echt goede schoentjes voor haar gaan halen omdat het misschien niet heel lang meer duurt voordat ze gaat lopen. Waar kan ik goede schoentjes vinden, word je goed geholpen en waar moet ik op letten?
ik zou nog geen schoentjes kopen, want ze loopt nog geen 6 weken los. Ze is er nog niet aan toe en de fase die je nu beschrijft kan nog maanden duren. Hier heeft deze fase heel lang geduurd bij de kinderen. Mijn zoontje loopt sinds vorige week kleine stukjes los en verder aan 1 vingen en heeft ook nog geen schoenen. Die krijgt hij pas als hij echt los loopt en dan 6 weken. Nu loopt hij op aapies (slofjes).
Ik had in die fase ook Aapies slofjes. Je hebt van Shoesme babyproof maar dat vond ik zonde van m'n geld. Hier na 6 weken volledig los lopen, shoesme extreme flex gekocht.
Okay en waar haal ik goeie slofjes dan? Ik heb wel slofjes maar dat zijn helemaal geen handige dingen... Glijden weg of ze heeft ze binnen no time uit
Idd, nog geen schoentjes. Wel zou je een slofje met een extreem flexibel rubberen zooltje kunnen proberen. Wij hadden die van brakkies. Mijn zoon loopt sinds twee weken los en nu hebben we schoenen met flexzool. Ik heb begrepen dat als hij zo'n 3 maanden goed loopt dat we dan over kunnen op schoenen met een stevige zool.
Ik heb de shoesme babyproof. Superfijne schoentjes, zijn niet goedkoop maarja vind het toch belangrijk dat ze iets aan haar voeten heeft.
onze dochter loopt sinds een week, daarvoor nooooit gedacht dat ze dit jaar nog zou lopen, maar ze loopt toch al echt wel op schoenen hoor, de bardossa schoentjes heb ik voor haar, met flexzool, ze zijn lekker warm, het zijn laarsjes want ze heeft nagenoeg altijd rokjes en jurkjes aan en dan vind ik persoonlijk een laarsje wel zo mooi. ik vind zelf voor buiten op de fiets slofjes echt veeeeels te koud, en ook wil mijn dochter mee lopen aan de hand ( toen ze nog niet los kon lopen) en dat vond ik echt veels te koud om dan buiten maar op sloffen te lopen. dus ik had zobiezo al in gedachten om schoenen te halen met flexzool. maar nu liep ze dus al eerder dan ik de schoentjes had en ze loopt er perfect op,
Ik zou ook nog geen schoentjes kopen, maar voor goede antislipslofjes kopen. Ik ben erg tevreden over die van aapies! Net het tweede paar besteld en mijn zoontje loopt ook rond de tafels e.d. Vaak is het beter toch een week of 4-6 goed laten lopen op die slofjes achtige dingen voor je schoentjes met dunne zool gaat kopen. Heeft met de ontwikkeling van de voeten te maken. Maar wil je het toch, dan zou ik voor een heel flexibele zool gaan. Succes met je keuze!
Aapies koop je bij www.baby-schoenen.nl Met name de gevoerde laarsjes zijn hier een groot succes en lekker warm. Heb ze nu ook weer voor in huis.
mijn zoon loopt alleen aan onze handen. paar weken geleden liep hij op slofjes heel moeilijk, terwijl hij op zijn sokken goed liep. nu heeft hij hele flexibele gympen en hij loopt er veel beter mee dan met zijn sloffen
ik had van die schoesme babyproof schoentjes. Sem liep pas heel laat met de 19 maanden en dan vind ik het geen gezicht meer om hem buiten slofjes aan te doen. Nu hebben we met z,n flexzool.
Ik heb ook die fijne gevoerde laarsjes van Aapies. Maar ik vind de isolatie van met name de onderkant toch erg beperkt, logisch natuurlijk, want het is leer. Voor op de creche als ze toch lekker buiten spelen en ze rondloopt achter zo'n kar bijv zorg ik dan wel altijd voor dikke sokjes voor erin.