hey dames ik heb voorige nacht echt een verschrikelijke nacht gehad vandaag overdag ook heel veel last van alle kwaaltjes gehad en ben lekker op tijd naar bed gegaan nou heb nog geen seconde geslapen en zit nu maar aan een warme kop thee terwijl ik gebroken ben maar heb verschrikelijke last van mijn bekken er zit een zenuw klem daar door slaapt me voet kramp in me rechter been maagzuur verschrikelijk gewoon hoofdpijn en licht in me hoofd wat ik heel vreemd vind en harde buiken die nou al een nacht een dag en nu nog steeds aan houden dus als ik dalijk nog niet kan slapen morgen denk de veloskundige maar ff bellen knuff en hoop dat iedereen slaapt hier zo
hey ik zie nou dat de tijd op de site helemaal niet klopt er staat bij mijn bericht 21:53 en het is hier toch echt 1 minuut voor 12 ??
hier nog iemand wakker, kan ook echt niet slapen, terwijl ik doodmoe ben..... Maar vervelend van je kwaaltjes, hoop dat je nu lekker ligt te slapen.......en anders wel ff de vk bellen morgen hoor!
Moet je bij gebruiksinstellingen en daarna opties wijzige geloof dat die nu op western staat en moet natuurlijk amsterdam zijn Verder sluit ik me aan bij je verhaal
Ik ben ook al weer wakker..verschrikkelijk gewoon. Ik heb ook last van maagzuur daar krijg ik weer hoofdpijn van. Ik moet iedere nacht rond 4.00u naar de wc en daarna val ik niet meer in slaap...echt slopend. Pfff op het laatst is echt zwaar.
Hier ook alweer wakker Al vanaf half 3! Vandaag naar de gyn of ik dit weekend ingeleid word. Ik trek het n.l niet meer. Slaap al weken niet meer door de voorweeen en loop alweken met 2cm rond. Pfff.. sterkte allemaal!
@ Ukkie, succes vandaag bij de gyn, kan me voorstellen dat je het zat ben. @ hier, alweer wakker na een tijd gewoeld te hebben, nou kan ik uitslapen ivm met verlof, slaap ik niet meer ...............
hey dames heb gister om half 1 maar paracetamol in genomen want verging van de pijn en ja hoor walla indd net al jullie midden in de nacht sliep ik eindelijk 2 uur plassen gvd dan is je paracetamol ook ver uit gewerkt en dan begind de elende weer opnieuw draaien en keren baby wakker sorry beeb en nou had ik de kinderen aan gekleed voor school en kon naar de pot rennen en moest spauwen zou ik nou gewoon zo op zijn al met 26 weken dat sugen komt denk van me hardebuiken want dan voel ik me buik aan trekken en als dat erg word moet ik spugen !!!??? dalijk de verloskundige maar eventjes bellen denk