hoi, ik voel me echt zwanger! gevoelige tepels, misselijk en flinke onderbuik krampen.. nu ben ik het niet (heb getest!!) en ik vraag me af of het bij het ontzwangeren hoort? meer meiden hier last van? groetjes Marieke
Ik had ook last van misselijkheid, duizeligheid en gek gevoel in mijn buik. Maar ben niet zwanger want ik ben vandaag ongesteld geworden ondanks fulltime BV!!!
Hier vooral onderbuikpijn al 1.5 week. Was ook wel even bang dat ik weer zwanger zou zijn. Heb alleen nog niet getest want dat durf ik niet...stom hé
helemaal niet stom, ik kan het me goed voorstellen! ik heb nog steeds bij vlagen buikpijn maar ben nog steeds niet ongi!
Ik ben ook nog STEEDS niet ongesteld geworden.. Heb een aantal weken geleden al een test gedaan, maar die was duidelijk negatief. Ik durf ook geen tweede test te doen , van de week moet ik er nog maar een keer aan geloven.
Wup, dan bestel je ze toch via internet? Lekker discreet en het voordeligst ook nog. Hier ook zwangerschapssymptomen en negatieve test. ( we doen het veilig maar je weet het nooit) Heb nogal een pittige zwangerschap achter de rug en heb zelfs flashbacks naar vorig jaar.... Maagzuur, misselijk, licht in mijn hoofd (ijzer is goed).... pffff irritant.
haha, ik heb ze gewoon gekocht! de verkoopster wilde de werking uitleggen maar ik zei "dat weet ik nog wel! " kan mij het schelen
hahaha, dat hebben ze bij mij nog niet geprobeerd! Heb je al getest? En? Ik laat morgen een mirena-spiraaltje zetten, maar ik moet nog steeds die test even van te voren doen, zodat ik zeker weet dat er niets aan de hand is. Ik durf gewoon niet, het zou echt een ramp zijn als ik zwanger zou zijn. Die kans is erg (!) klein hoor, maar toch . Maar misschien ben ik ook wel een van de 'gelukkige' die pas na een halfjaar ongesteld wordt
Wat ben ik blij dat ik eindelijk lotgenoten heb gevonden! Ik heb geen borstvoeding gegeven, maar ben nog steeds niet ongesteld en ook voel me de laatste week heel raar.. De 10e heb ik een afspraak staan voor een spiraaltje te laten plaatsen, maar ben aan het twijfelen of ik niet eerst mijn ongie af moet wachten? Durf eerlijk gezegd ook niet te testen.. Bij het idee alleen al krijg ik het spaansbenauwd!
IK heb vanochtend getest en was gelukkig (!!) niet zwanger. Heb net ook een mirena-spiraaltje laten plaatsen, ging wel goed. Het deed wel een beetje zeer en nu heb ik nog steeds wat buikpijn. Ik was ook nog steeds niet ongesteld geworden en volgens de HA maakte dat niets uit
Ik heb dit ook, al maanden lang, zelfs als ik géén seks heb gehad Dan ben ik misselijk en voel ik allemaal dingen in m'n buik die ik als 'schopjes' ervaar Ik word gelukkig elke maand ongesteld, dus dan ben ik toch weer een beetje uit de stress (niet helemaal, want wat nou als ik zo'n 1-op-de-miljoen-geval ben en gewoon ongesteld word tijdens mn zwangerschap ). Het liefst zou ik condooms, de pil (alle verschillende soorten, de prikpil én een spiraaltje gebruiken, maar goed, dat kan niet
hihi, ongesteld zijn tijdens je zwangerschap, oke, maar je zult er toch echt seks voor moeten hebben gehad hoor! @Prrrsam, (hoe kom je aan die nickname?) gelukkig niet zwanger! en een spiraaltje plaatsen doet ook pijn! doe mij maar een bevalling! ik ben ongi geworden vannacht
Ik heb sinds een paar dagen echt veel afscheiding, net zoals tijdens de zwangerschap! En ook een rare geur aan mn handen die ik aan het begin van mn zw had. Het zou echt te erg voor woorden zyn
Had tijdens de bv-periode ook regelmatig getest.... Had ook met periode van die vage klachten.... en werd natuurlijk door de bv ook niet ongi.... Ben blij dat ik toen ik stopte met de bv weer ongi werd...(9,5 maand).... iedereen roept jippie niet ongi... maar ik vind die controle toch wel fijn..!
Ik ben wel al een keer ongesteld geweest na de bevalling!(weet alleen niet meer wanneer dat was) Wilde toen een spiraaltje laten zetten, maar omdat ik erg lang gebloed heb, heb ik er toch maar mee gew8.. wel atyd veilig gedaan, maar begin nu wel bang te worden... heb mn urine laten testen op een blaasontsteking ivm die afscheiding, maar was nix aan de hand