durf niet te testen!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by elisabett, Oct 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    Ha meiden!

even mijn verhaal, volgende maand zijn wij een jaar bezig met zwanger worden,eergister had mijn NOD moeten zijn.. maar tot heden nog niets te bekennen, ik zit echt erg in spanning! ik ben nog nooit over tijd geweest! ik durf nu gewoon niet te testen omdat ik ZO bang ben voor teleurstelling.. mijn symptomen zijn tot nu toe: hele week hoofdpijn, pijn in de onderrug, pijnlijke borsten, gister werkelijk de hele dag trek in zoetigheid.. MAAR DIT KAN OOK ZOVEEL OP MENSTRUATIE LIJKEN!!

ik wacht dit weekend nog af, en anders ga ik maandag gelijk testen!!

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Spannend voor je! Ik lees dat heel veel meiden vroeg testen, lijkt me vreselijk al die negatieve testen. Maar als je normaal heel regelmatig bent en je bent nu overtijd, dan is dat een goed teken en kun je rustig een test wagen! Heb je al testen in huis? Haal anders gewoon die van kruidvat 2v5.

3. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    Aislyn: bedankt voor je reactie! nee ik heb ze niet binnen, 2 maanden geleden heb ik mijn laatste gebruikt.. ikzelf test ook nooit voor mijn nod, veel te bang voor teleurstelling! het geeft mij ook wel moed, dat ik nu overtijd ben! maar ik heb ook al 3 dagen licht ongi-steken dus kweet gewoon niet welke kant het op gaat, daarom wil ik het weekend nog ff afwachte.. pfft spannend weekend;)

4. lindarobin

lindarobin Actief lid

Jan 19, 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    hoi hoi,

dit klinkt alsof je zwanger bent:)
    ik had ook hoofdpijn en de andere dingen die jij ook hebt. gewoon een testje wagen zou ik zeggen dan ben je van het onzekere gevoel af.

groetjes linda

5. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

Oct 23, 2011
    714
    0
    16
    Spannend!! Hoop voor je dat het raak is :).

6. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    het lijkt op een zwangerschap. Succes

7. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    Ha meiden!

na een paar spannende dagen van wachten ben ik helaas zaterdag op zondagnacht toch ongi geworden:(:( ik ben nog nooit overtijd geweest! ik kreeg krampen die ik echt niet herkende en echt veel bloedverlies, zou het dan toch een vroege miskraam zijn geweest? heeft iemand misschien hier ervaring mee?

8. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

Oct 19, 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik durf het niet te zeggen heb er geen ervaring mee. Wel heel erg balen voor je joh.

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ow wat jammer meid! Heel veel zwangerschappen gaan in het prille begin mis, daar heb je natuurlijk niets aan en je kunt het in jouw geval ook niet met zekerheid zeggen. Ik snap je gevoel heel goed, want ik ben ook altijd heel regelmatig, sinds dat we de condooms de deur uit hebben gegooid heeft mijn cyclus altijd 27 of max 28 dagen geduurd. Dat is inmiddels al bijna zo'n twee jaar. Toen ik begin dit jaar 5 dagen overtijd was, dacht ik echt dat het raak was. Maar testen bleven negatief en uiteindelijk begon mijn ongi. Tegen mij werd gezegd dat je ook door stress een andere cyclus kunt krijgen, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat niet het geval was. Ik zat namelijk al ruim een jaar in de stress en juist die maand zat ik lekker in mijn vel. Ik weet niet wat je aan mijn verhaal hebt, maar je bent zeker niet de enige die dit overkomt. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak, meid. Sterkte!!!

Share This Page