Hallo allemaal! Ik ben vandaag toch echt eventjes in de war. Heb nu al zo een drie weken af en toe het gevoel alsof je kindje je zijn eerste trapjes geeft. Ik weet hoe het voelt omdat ik al gezegend ben met twee mooie kindjes van 5 mnd en 18 mnd en het is exact dat gevoel Maaaaaaaar.... het zou theoretisch gezien niet mogelijk kunnen zijn. Want zes weken na de geboorte van onze kleine dochter heb ik gelijk een mirena laten plaatsen en bij de echo zat hij goed. Heb wel geen 1 x gebloed wat ik al vreemd vond en had dus twee maandjes geleden al een testje gedaan en die was gewoon negatief. En drie weken geleden begonnen de schopjes om zo maar te zeggen. Zo vreeeeeeeeemd. Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs Naamgebruiker
dan moet ie wel heel hard schoppen...ik zou test doen maar denk zelf dat het is van de mirena die zit vol met hormonen en wordt gereguleerd afegegeven dus kan idd hier en daar wat voelen.....
hahaha nee bedoel echt die eerste schopjes van de baby en vermoed dat ik dan dus langer zwanger zou zijn en niet net 4 weekjes. Morgen afspraak bij ha want heb dit bij eerste spiraal nooit gehad. Maar denk ook niet dat het echt iets is , zou sterk zijn.
2 meiden in mijn familie zijn zwanger geworden terwijl ze een spiraaltje hadden..het kan dus wel. Denk niet dat het lang goed kan blijven gaan. Succes!
Ik ben zelf wel door mirena heen zwanger geworden, helaas uitgelopen op MK maar kan dus wel! Ben benieuwd hoe het bij de HA is!
het kan wel, maar heb zelf de ervaring dat ik veel plopjes die ik eerst aanzag voor schoppen van Ties mijn darmen bleken te zijn. dus ik denk eerder aan je darmen hoor, maar even uitzoeken kan natuurlijk geen kwaad.
als je een week of 8 geleden een negatieve test hebt gehad en nu al sinds 3 weken wat voelt, zou óf die test vals negatief zijn óf die kleine wel heeeeeeeel vroeg kunnen schoppen. Denk dus dat het gewoon je darmen zijn. Maar als je het zeker wil weten kun je er natuurlijk altijd nog een testje tegenaan gooien.
een vriendin van mij is ook 3x door de mirena heen zwanger geraakt hoor.. maar ik denk eerlijk ook dat het je darmen zijn dan als je een nega test had meiss..
@ babyhope: 3x ondanks Mirena, ze is dan wel wat hardleers niet? Niet gemeen bedoeld, maar na 2x door de Mirena zwanger raken is het wel dapper om het een derde keer weer te laten zetten. On topic: Ik snap je, ik heb dit namelijk ook. Soms lig ik in bed dan denk ik, heyyyy, dit komt bekend voor. Zit er 1 of hoe zit dat?!! Ik kan ook niet zwanger zijn, wil dit nu ook niet, maar die "schopjes" maken wel weer wat weemoedig.
Ik denk dat het je darmen zijn. Dat voelt bij mij soms ook net als schopjes. Als je zwanger was geweest, had je positief moeten testen. Heb je onlangs nog getest?
hey hey.. Ik gooi het ook op de darmen.. Heb het zelf ook wel eens en moet dan ook altijd aan de trapjes van nettekind denken.. Lijkt er inderdaad wek wat op.. behalve de regelmaat die in de darmklopjes zitten en dat het dan steeds dezelfde plek is.. Nettekind schopte links en rechts en niet steeds achterelkaar
Ik denk ook je darmen, ik heb af en toe ook dat ik omhoog veer en denk wtf??? Maar dat zijn gewoon je darmen