Al twee jaar 7 dagen ongesteld, nu opeens maar 2?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PrettyMuffin, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    #1 PrettyMuffin, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
    Zoals de titel al zegt, we zijn nu al bijna twee jaar bezig om zwanger te worden en tot op heden niks. Ik heb een hele regelmatige cyclus en ben altijd 5 dagen ongesteld met daarna nog 2 dagen bruinverlies wat ik met een inlegkruisje afkan.

Deze ronde voelde ik me anders, geen puistjes, geen moodswings en rare buikpijn. Aangezien we al zolang bezig zijn had ik weinig hoop en toen ik zondag mooi op tijd ongesteld werd heb ik dus de nieuwe Fostimon besteld voor IUI ronde 3.

Maar..

Nu verlies ik niks meer :s Zondag ben ik niet heftig ongesteld geweest, wel de stolsels zoals ik die ook heb als ik normaal ongesteld wordt, maar waar ik normaal met tampon en dik maandverband de eerste dagen net doorkom, had ik nu maar een paar tampons nodig op de hele dag. Gisteren (maandag dus) zelfde verhaal. Geen stolsels meer, wel gewoon nog helder bloed.
    Vandaag kan ik het met een inlegkruisje af en verlies ik alleen wat bruin.

Nog steeds heb ik geen puistjes en nog steeds heb ik last van m'n buik en ik weet dus even niet zo goed meer wat ik moet doen. Vanavond moet ik weer beginnen met spuiten en dat maakt volgens mij alles vanbinnen behoorlijk kapot, mocht er wat zitten.

Dus, moet ik me niet zo aanstellen en gewoon gaan spuiten? Of toch maar even een testje wagen? Wie heeft er ook weleens zomaar opeens een kortere menstruatie gehad?

Help (a)

Deel Deze Pagina