Goeiemorgen lieve dames! Ik moet even mn hartje luchten, mijn cyclus is altijd 29 geweest maar ik ben nu dus 3dagen overtijd. Dit is onze10e ronde, omdat ik al zovaak teleurgesteld ben durf ik er simpelweg niet van uit tegaan dat ik wellicht zwanger kan zijn. Ik heb al dagen krampjes, misselijkheid komt en gaat, lichte rugpijn, mn borsten zijn super gevoelig & ben nogal moe. Ik durf nu geen test te doen, ergens achter in mn hoofd zegt er een stemmetje dat ik zwanger ben, maar na al die teleurstellingen durf ik het niet tegeloven.. Wie kent dit gevoel? XOXO
Oeh nou het klinkt in ieder geval goed! Spannend meid! Snap je wel hoor, je bent toch bang om teleurgesteld te worden. Maar zonder test krijg je sowieso geen zekerheid Ik duim voor je!!
Jaa, pff ik moet het er gewoon aan wagen. Maar dan denk ik weer straks test ik negatief omdat het miss nog te vroegis. Jaa, ikmaakmezelf van alles wijs i know..
Ik durfde toen ik zwanger was van mijn dochter ook niet te testen . Was ook al daaaagen overtijd. Met trillende handjes test gedaan . Nu is het resultaat alweer 14.5 maand . Gewoon testen; de uitslag van de test veranderd niets aan of je wel of niet zwanger bent! Als je het bent krijg je een posi test, en zo niet, dan was je ook met een paar dagen langer afwachten niet opeens wel zwanger geweest.
Ik snap je angst meid. Maar wachten maakt je test niet positiever of negatiever. Testen helpt in ieder geval tegen die onzekerheid, ik zal heftig voor je duimen! Laat het even weten, ik ben reuze nieuwsgierig want je symptomen klinken veelbelovend
Zojuist na het toilet bezoek wat hele lichte rose kleur op mn wc papiertje.. ik ben bang dat mn menstuatie toch doorgaat zetten. Voelde een steek in mn hart..
Oh meid wat vervelend Ik wil je geen valse hoop geven.. maar je kan ook een late eisprong hebben gehad en dat dit een inneselingsbloeding is.. of dat je toch zwanger bent en je baarmoedermond erg goed doorbloed is en er een klein bloedvaat is gesprongen? Als ik jou was zou ik toch echt een test doen om te kijken of je misschien toch zwanger bent.. dan ben je iig uit die onzekerheid.. vind het echt heel vervelend voor je Ik hoop het beste voor je!
Heb je een test in huis? Zo ja, dan zou ik er een doen. Als ie positief is, ben je van de onzekerheid af. Als ie negatief is hou je dezelfde onzekerheid als nu. Je verliest er dus niks mee door te testen. Zo'n roze veegje kan door het begin van een menstruatie komen, maar kan ook aan het begin van een zwangerschap voorkomen. Je kunt natuurlijk nog een paar dagen wachten of de menstruatie vanzelf doorzet, maar met drie dagen over tijd zou ik toch wel een keer testen en ik ben echt niet heel erg van het testen! (Tenzij je menstruaties altijd met zo'n veegje beginnen, dan zou ik nog even afwachten.)