Pfff ik hoop dat hier niemand over valt maar ik heb een vraag. Op facebook zie je regelmatig foto s van vluchtelingen die overleden zijn op zee, zo ook overleden kinderen. Ik vind dit echt heel erg, maar ik vind die fotos ook heel erg ik wordt er erg verdrietig van en schrik hier erg van. Wie weet hoe ik dit kan uitschakelen? Groetjes charlie
Als het goed is kun je toch een beticht verwijderen van je tijdslijn? Rechtsbovenin zit een v teken, deze kun je aanklikken.
Als t steeds van bepaalde mensen is kan je ook meldingen van diegene uitzetten / ontvolgen. Ik word er ook heel naar van, heb al meerdere overleden kindjes nu gezien. Ineens boem pats in beeld. Noem me slap maar ik kan het gewoon niet aanzien, mn maag draait om
Vooral die foto die nu rondgaat... Van die peuter op het strand 😢 Ik vink ook aan dat ik dat bericht niet wil zien.. Word er echt naar van. Zo triest..
Ik snap je helemaal.. vandaag op RTL Nieuws lieten ze het ook zien.. wel de realtiteit maar heel naar en zit nog steeds op m'n netvlies.
Ik hoef dat soort dingen ook niet te zien. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat ze zulke foto's vaker op het nieuws laten zien, met name foto's van dode mensen. Soms zelfs zonder waarschuwing.. Als ik zulke foto's/videobeelden niet zie, begrijp ik ook wel dat dat de realiteit is.
M'n maag draait er van om.. Ik snap heel goed dat het de realiteit is, maar eerlijk gezegd klik ik alles meteen weg zodat ik het niet hoef te zien. Overigens probeer ik wel actief te helpen..