Hallo, Welke mascara is goed waterproof? Ik gebruik eigenlijk altijd die van MaxFactor waterproof. Die vind ik goed waterproof, maar deze klontert te veel, vind ik. Dus ik wil eigenlijk een andere. Nu heb ik een van de Hema: Mascara 3D Effect Waterproof. Maar dit is niks 'waterproof' vergeleken met die van MaxFactor!! Welke gebruiken jullie en is ook gewoon goed en niet klonterig? Groetjes, Hanna
Lancome Dolleyes waterproof. Nooit klontjes en echt heel erg waterproof ( zeer irritant met schoonmaken van de ogen haha ).
Weet ik niet, koop vaak mascara bij Ici Paris met de 40% korting weken. Dacht dat het toen rond de 20 euro was.
@ Assz, die gebruik ik op het moment ook. Schoon maken met bi-facil van Lancôme werkt goed, met 2x vegen is het verwijderd
@ Aszz, Het bestaat uit 2 laagjes vloeistof, op de verpakking staat 'non-oily' en zag ook geen olie bij de ingrediënten staan. Lijkt erop dat het dus geen olie is?
maybelline the rocket waterproof is heel erg waterproof en weinig klontjes.. daarnaast is guerlain cils d'enfer waterproof ook heel erg goed maar gelijk 3x zo duur. weet niet in welke prijsklasse je zoekt?