ja hoor.. daar gaat mijn hoofd.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nanette77, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hallo iedereen..
    pff ik heb weer even gezond verstand nodig.. willen jullie even mijn gezonde verstand zijn? want mijn hart gaat er met mijn hoofd vandoor

afgelopen woensdag heb ik zo ineens een migraine aanval gehad.. en een heftige ook!!! Ik heb lopen janken van de pijn en was helemaal dizzy.. Nou heb ik wel eens vaker een migraine aanval, maar altijd als ik ongesteld moet worden (dus de hormonale samenstelling van mijn lijf heeft er mee te maken) 2 momenten los van de menstruatie waren
    -dag voor bevalling van mijn meiske
    -innestelling (later bekend natuurlijk;))

Nu heb ik sinds gisteren ook opeens een schimmelinfectie..
    Die heb ik eigenlijk nooit. Had er veel last van tijdens mijn zwangerschap van mijn meiske en later ook wel eens tijdens zo'n andere pieppppppp zwangerschap.. En natuurlijk ook wel eens gewoon gehad, maar toch..

Zucht...
    Ik heb dus even wat gezond verstand nodig! want ik doe mijn best er niks van te denken... Maar dat krijgt de hoop niet stil..
    Je zou toch denken dat ik na al die jaren wel beter zou weten (en nee ik heb niet getest.. zou ook dom zijn, nod is pas over een dag of 5)

2. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Ow sorry, ik vrees dat je aan mij niet zo veel hebt.. ik zou namelijk precies hetzelfde denken! Veel succes met wachten de komende dagen, erg spannend..

3. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

haha ik herken het! Ik zou je heel graag gezond verstand geven, maar die ben ik zelf ook al verloren :p

4. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Als je nou een early test doet dan?
    Dit kan al 4 dagen voor nod.
    Verder ben ik zelf ook altijd een beetje mijn verstand kwijt in zulke dingen..
    Deze maand ook weer :(
    HEb voor het eerst extreem steekjes in mijn buik al de hele week.. En extreem honger..
    Maar verder nergens last van.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahahahahahaha.. daar ben ik mooi klaar mee! krijg medestanders ipv gezond verstand;)
    nou ja.. gedeelde smart is halve smart :p

Maarrrrr ik ga niet early testen hoor.. dan maak ik mijzelf nml nog gekker.. elke voorgedrukte sstreep houd ik op zoveel mogelijk manieren onder een lamp totdat ik mijzelf (en eventueel mijn man) weet te overtuigen dat er toch iets is...
    lijkt me niet goed om hoofd en hart weer terug te krijgen

6. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Haha.
    Oke dan wordt het toch nog even afwachten haha.
    Samen in spanning zitten dan maar nog paar daagjes?
    Haha kunnen we elkaar beetje proberen in het gereel te houden (A)

Ik herken die steekjes gewoon echt niet.
    Zit er zelfs aan te denken nu een zwangerschapstest te pakken.
    Helemaal doordat ik lees dat heel veel mensen savonds beter testen dan sochtends?
    Hier iemand die daar ervaring mee heeft?
    Ik heb wel een predictor early in huis liggen, dit vooral omdat ik mijn cyclus dus niet ken en deze gewoon het gevoeligste schijnt te zijn. Die wou ik maandag ochtend met ochtendurine proberen.
    Ook heb ik nog van die dipsticks liggen..

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

oke, aan mij heb je ook niet veel :):D maar ik ga voor jou duimen!

Ook mijn hoofd zou op hol slaan hoor, zo gek is dat niet.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

De predictor early schijnen superslechte testen te zijn, geven zelfs bij mannen en bij water een roze streep wordt hier op het forum gezegd. Ik zou de dipstick dan pakken, al kan dat natuurlijk ook te vroeg zijn.

9. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Die early was bij mij later positief dan de dipstick...
    Nog even volhouden meid! Probeer wat afleiding te zoeken!

10. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Heb een dipstick gepakt, maar helaas :(

Jullie mogen altijd nog even zoeken, maar volgens mij is hij omo wit:p

Bijgevoegde bestanden:

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je bent gewoon nog wat te vroeg joh! En de early is inderdaad tricky.. als hij vaag is.. als hij gewoon duidelijk pos is is er geen probleem hoor.

Ik zie ook helemaal niks op je test:( maar ik ga heel heel heel hard duimen voor een snelle knaller voor jou

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee.. maar je zou toch denken dat ik na al die tijd wel beter wist;)

Blijven duimen he:p

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zie geen lijntje (mag ik vragen welke test dit is, ik plas nl altijd lijntjes en zoek er een die wit blijft bij negatief)

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, maar die hoop he? Ik weet er alles van hoor, ik test ook steevast te vroeg, voel van alles, en uiteindelijk wordt ik ongesteld :(

En dan zou je denken dat ook ik beter weet, maar niks hoor.

ja ik blijf duimen ;)

15. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Besteld bij drogisterij.net . Dit kan Per3,6 en 9. Hoe meer je er neemt hoe goedkoper ze worden in verhouding..
    Doe maandagochtend nog 1 test met ochtendurine en als die negatief is weet ik zeker dat ik niet zwanger ben.
    Zijn de steekjes toch wat anders..

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    it ain't over till the fat lady sings;)

17. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Maandag nog 1 testje met ochtendurine als die negatief is weet ik het zeker.. Dan is het deze ronde niet gelukt 😜

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

En, Nanette? nog getest?

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee! Ik heb ook geen testen in huis trouwens.. geen zw en geen ovu.. dus al zou ik willen.. het kan niet:D

Ik heb mij voorgenomen om niet te testen voor volgende week zondag of maandag.. dus als ik echt overtijd zou zijn..
    stoer voornemen met een action in de buurt (bouwt vast ruimte in;))

20. Kaatje79

Kaatje79 Nieuw lid

4 feb 2014
    3
    0
    0
    Duimendraaien
    Almelo
    Hier precies hetzelfde de hele week al migraine achtige hoofdpijn. Normaal heb ik dat vlak voor m'n ongi als ik aan de pil ben. Maja nu ben ik niet aan de pil en proberen wij zwanger te worden van mijn 3de en zijn eerste. Vorige maand een mk gehad. Toen waren de kwaaltjes een stuk minder dan nu. 17-02 is mijn nod morgen echo ivm mk maar voel me zo zwanger als t maar kan. Mijn jongste is bijna 12 dus voor mij is het al een tijdje geleden en ik was toen 21 en nu 34 dus ik herken geen kwaaltjes.

Deel Deze Pagina