Kan ik zwanger zijn? (obstipatie)

Discussion in 'Zwanger worden' started by misz81, Dec 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misz81

misz81 Actief lid

Apr 12, 2008
    175
    0
    16
    Hallo dames,

Ik slik de pil dus ben niet bezig met zwanger proberen te raken. Ik ben alleen ziek geweest (diaree/overgeven) dus er is een hele kleine kans dat ik toch zwanger kan zijn…
    Ik heb sinds zondag enorm last van mijn buik en darmen. Heb ontzettende last van obstipatie en mijn borsten voelen wat anders aan. Zachter ofzo.
    Mijn vraag is alleen of het überhaupt mogelijk is dat je in een hele vroege zwangerschap al last kan hebben van obstipatie? Lijkt me toch niet?
    Ik maak me een beetje zorgen, omdat ik zo’n buikpijn heb.. (denk meteen aan allerlei enge dingen)..
    Ik heb zondag de laatste pil maar geslikt, om te kijken of ik ongesteld word, maar dat is nog niet het geval.

2. Paulienn

Paulienn Actief lid

Nov 21, 2008
    173
    0
    0
    Wacht nog even een paar daagjes, en doe dan een test mits je nog niet ongesteld bent geworden.. Het kan ook langer duren voordat je ongesteld wordt, omdat je waarschijnlijk de pil eerder gestopt bent..

3. misz81

misz81 Actief lid

Apr 12, 2008
    175
    0
    16
    Ok bedankt.. Ik wacht het even af.. Ik zal ook wel niet zwanger zijn, maar wilde de mogelijkheid even uitsluiten.. Anders maar even naar de huisarts als de pijn blijft en ik niet zwanger blijk te zijn..

4. misz81

misz81 Actief lid

Apr 12, 2008
    175
    0
    16
    oja ik moet ook ontzettend veel plassen.. Vandaar ook mijn twijfels..

Share This Page