hallo allemaal, Ik heb een vraag want ik kan er zelf niet achterkomen hoe en wat. Ik heb 3 dec 2012 een miskraam gehad bij 8 weken zwangerschap. nu ben ik 5 januari voor het eerst weer ongesteld geworden. Maar dit is nog steeds, 9 dagen verder en ik heb het idee dat het totaal niet minder wordt. Even onsmakelijk maar soms voel ik het gewoon lopen... erg lastig. We zijn na de miskraam gewoon doorgegaan in de hoop weer zwanger te worden. Nu krijg ik steeds meer het gevoel dat dit geen gewone menstruatie is maar nog een miskraam. De 2e dag een behoorlijk groot bloedstolsel verloren en veel meer als normaal. Nu is het nog steeds helder rood en veel stolseltjes e.d. Ook heb ik 2 weken geen zwangerschapsklachten gehad na de MK en daarna weer een week of 1,5 wel. ik moet 28 januari terug naar de gynaecoloog voor een echo ivm een cyste op mijn re-eierstok. Heeft iemand enige ervaring hiermee en kan iemand mij vertellen wie ik moet bellen als het over een dag of 2 nog niet over is... de huisarts, de verloskundige of de gynaecoloog? Alvast bedankt!
ik heb sinds mijn miskraam ook het gevoel dat mijn menstruatie heftiger is dan ervoor, het duurt een dag langer en ik verlies ook meer bloed met inderdaad stolseltjes. Iets wat ik ervoor niet had. Volgens mijn ha kan dit normaal zijn.