hier snap ik niets van

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Klussertje80, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

ik heb vrijdag me eerste echo gehad.
    Daar was een verdikte slijmlaag gezien van 0,70cm maar geen vruchtje of iets. ook waren er 2 echo vrije ruimtes te zien wat achter af cystes blijken te zijn. dat ik deze 2 cystes heb is me nooit verteld! Vandaag ben ik bij de ha geweest omdat die me nog ff wile spreken over het een en ander.... ook heeft hij een inwendig onderzoek gedaan waaruit blijkt dat me bmm hoog zit en gesloten is. in combinatie met me verdikte slijmlaag en de Negative test van hun kan hij niet goed plaatsen wat er is. maar mijn lijk een hoog en gesloten bmm en verdikte slijmlaag dat er wel ergens een zwangerschap zit..... of hoeft dit niet zo te zijn?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je test negatief is ben je niet zwanger helaas.
    Als je een echo hebt bij 6 weken had je echt wel iets moeten zien, een vruchtje met een kloppend hartje. De positie van de baarmoedermond zegt verder niet zoveel.
    Ik hoop dat de volgende ronde raak voor je is!

Mirjam

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hoi hoi.
    Mijn thuis testen waren dus wel positief. maar ben nu vandaag echt ongi geworden. dus idd op na een volgende ronden al ben ik nu al zo'n 3 jaar bezig. heb nu voor 7 april een fert afspraak.

Deel Deze Pagina