al vanaf het begin zwangerschap lichte ongi krampjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mama2011, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hallo dames,

ik vraag het me al een aantal weken af maar heb al vanaf
    het begin dat ik weet dat ik zwanger ben liche ongi krampjes.
    wat zou dit kunnen zijn de ene dag erger als de andere dag en de ene dag de hele dag en de andere dag alleen s'avonds?!
    herkent iemand dit?

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Heb het in het begin ook gehad. Allereerst verplaatsen je darmen zich naar boven, om ruimte te maken voor de baarmoeder. Dat kan flink pijn doen!
    Daarnaast groeit je baarmoeder, en kan dat krampjes veroorzaken. Ook kan je bandenpijn ervaren (heb er nog steeds last van).
    Erg vervelend allemaal, maar het hoort er allemaal bij!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb ik ook (gehad) en zelfs best pijnlijk, maar het hoort er idd allemaal gewoon bij.

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Idd. ik herken t ook. maak me ook enorm zorgen, iedere keer denk je.. als het maar goed blijf gaan.. maar dit forum stelt me wel gerust...

5. kimmmie22

kimmmie22 Lid

3 feb 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    haj heb ik ook last van
    geeft tog onzekerheid je denkt tog iedere keer weer nee zal tog niet maar ik heb er ook last van ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger dus heel kort maar heb er al een week last van bij de eerste heb ik dit pas later gehad ook banden pijn

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik had het ook, het schijnt erbij te horen,....niks aan de hand dus....!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    In het begin heel erg gehad (tot huilens op het toilet toe) en nu nog steeds af en toe. Er gebeurt vanalles in je buik meis!

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    O fijn om te lezen want heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, 1,5 week, ook enorme buikpijn de hele tijd! En maak me ook enorm zorgen dus bedankt ladies!

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik heb het in het begin zo rond 5 weken ook 2 keer heel erg gehad, leek wel of ik weer moest bevallen pffffffffff.Zat ook jankend en zwetend op het toilet, duurde zo'n 10 min en zakte daarna weer af.Ik ken dit ook niet van de eerste, maar weet wel dat mijn buik tien keer sneller groeit, dus zullen wel de darmen enz. zijn die omhoog gedrukt worden ;)
    Fijn he zwanger zijn hihihi, ik vind het af en toe ietsje minder (ben wel reuze blij hoor)

liefs Es

Deel Deze Pagina