Water te vroeg gebroken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pranvera, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pranvera

Pranvera Lid

7 dec 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben even onzeker... Ik durf ook niet goed naar de verloskundige te bellen omdat het heel belachelijk klinkt.

Ik ben 18 weken zwanger. Vanmorgen had ik wat moeilijke stoelgang en moest ik wat drukken zeg maar. Ineens voelde ik een plopje in mijn vagina. Het voelde ongeveer zoals toen vorige zwangerschap mijn water brak, alleen voelde ik toen dat plopje meer in mijn buik. Ik verlies geen vocht nu, ik kan wel wat verloren zijn zonder het te weten omdat ik op het toilet zat. Waarschijnlijk was het gewoon lucht ofzo, maar het gaat maar niet uit mijn hoofd.

Zou ik toch naar de verloskundige bellen?

2. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ik schat de kans heel klein in dat het je vliezen zijn. Heb dagelijks die irritante plopjes in men vagina! :p Haha
    Maar als je niet zeker bent moet je zeker bellen, beter een keer te veel dan een keer te weinig want je zal het jezelf nooit vergeven denk ik.. Dus doen wat je hartje zegt. Een vk is er om op zulke dingen je een antwoord te geven he, niet schamen ;)

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Als je twijfelt gewoon bellen meis!
    Ik denk niet dat het je vliezen waren, herken het gevoel wat je beschrijft ook maar hier geen gebroken vliezen.

Maar wat ik zeg, om gewoon echt even gerust gesteld te worden door een professional gewoon even bellen.
    Liever 100x voor niets dan 1x te weinig.

4. Yent

Yent Actief lid

22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Je vliepen gebroken bedoel je denkt ik ? Je water kan niet breken ... als je dit denkt zou ik zeker even de vk bellen !

5. Pranvera

Pranvera Lid

7 dec 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel idd vliezen gebroken. Hier in Belgie wordt dat wel gezegd "mijn water is gebroken" 😊

Zal straks even overleggen met mijn man. Zit momenteel zonder auto, dus ik geraak niet in het ziekenhuis op mijn eentje.

Pffff ik heb een slechte dag vandaag hoor. Net trok ik de lader uit de laptop en kreeg ik een elektrische schok door dat pinnetje aan te raken. Weer iets om me zorgen over te maken...

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik zou even afwachten of je vocht verliest

7. Pranvera

Pranvera Lid

7 dec 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verlies helemaal niets van vocht. Heb zelfs een boterhamzakje in mijn slip gelegd om het op te vangen. Mijn zus vertelde me dit, tijdens haar zwangerschap had ze ook twijfel of ze vruchtwater verloor. De vroedvrouw gaf haar toen die raad 😊

8. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Mijn vliezen braken toen ik op de wc zat en dat merkte ik toen doordat ik van alles hoorde druppelen in de pot terwijl ik niet aan het plassen was :p

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dan zijn je vliezen ook niet gebroken.

Deel Deze Pagina