al veel geprobeerd maar blijfft onrustig.. Karakter??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 2jees, Mar 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou even proberen om een paar dagen al deze dingen te laten staan, als de boosdoeners er tussen zitten, moet je wel verschil merken.
    't Is dan wel even heel beperkt eten maar een paar dagen overleef je dat vast wel ;)

2. 2jees

2jees Niet meer actief

doe ik. hmm net in het weekend ;)

3. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Ik ken trouwens verschillende mensen (volwassenen) die dmv bioresonantie wel allergieën hebben kunnen testen. Weet niet hoe het zit met baby's, maar weet wel dat de huisarts en het CB hier niks vanaf weten ;)

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort

Nee hoor, ik denk dat dus ook!

Ts is er denk ik teveel mee bezig met vanalles verzinnen om haar te sussen. Waardoor ik dus denk dat ze juist daardoor meer overprikkelt wordt.

Heb het ts ook al vaker aangegeven, leg haar boven in haar eigen bedje in alle rust. Dus idd voeden, tussendoor verschonen, nog een keer voeden, even laten zakken en dan gewoon in haar bedje. En nee dit zal niet na 1 dag opgelost zijn, maar na een paar dagen tot een week zo volhouden moet je wel verschil gaan merken.

Mijn jongste is ook een periode onrustig geweest, vanaf 5 weken tot 7 weken oud zoiets. Maar ik kreeg 2 weken geleden mijn menstruatie weer, en sindsdien dat op gang gekomen is, is ze weer rustig.

Mijn jongste is ook maar 145 gram in 2 weken aangekomen, maar dat heeft natuurlijk ook met de menstruatie te maken gehad, je productie gaat daar ook op achteruit. Maar dat is nu weer dik in orde!

TS: Misschien komt jou menstruatie op gang? Maar wat ook nog kan zijn, misschien voelt jouw kindje jou heel erg aan. En je bent zelf nu ook wat gestresst zeg je, dus wie weet reageert ze op jouw prikkels.

Maar zou sowieso bovenstaand toch eens een paar dagen gaan volhouden, lekker voeden en verders geen poespas en dan lekker in haar bedje laten slapen.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

ik voel me anders niet gestresst hoor??

En jeuh goeie tip gewoon in bed leggen, dat deed ik helemaal niet ;) ik dacht dat babies de hele dag wakker waren.

Onzin zeg ik heb het vanaf de kraamweek hetzelfde gedaan maar zelf wilde ze niet meer slapen. Of kon het niet. En van het 1 rol je in het ander, voordat jullie denken dat ik meteen hysterisch rondren en allerlei dingen bedenk..

Als mn dochter slaapt, na een half uur wakker wordt maar geen drinken wil, geen vieze luier heeft, dan neem ik haar op schoot. als ze dat niet wil, en ook niet dat ze niet spelen wil, dan kan ze dus meteen weer terug in bed.. werkte het maar zo.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik begrijp je 2jees, en alsof je inderdaad niet meteen alles uitsluit (moe, honger, natte luier), en meteen aan andere dingen gaat denken. Iedereen weet toch hoe het werkt de eerste periode? Als je kindje niet wil slapen, geen honger heeft maar huilt en niet tevreden is, ga je je zorgen maken.

Het kan natuurlijk wel zijn dat ze overprikkeld raakt en daardoor helemaal niet meer kan slapen, hier werkte dan alleen de draagdoek. Ik moest wel stevig blijven rondwandelen, als ik ging zitten klom ze bijna in mijn nek. Na 15 minuten was ze dan meestal in slaap.

Overigens is ze hier overdag ook lang een onrustige slaapster geweest. Eigen bed en gordijnen dicht werkte absoluut niet, ze wilde bij ons slapen in de huiskamer in de kinderwagenbak. 's Nachts ging het vrijwel heel snel al heel goed. Met 8 maanden is ze hier overdag ook goede dutjes gaan doen en laat ik haar deze ook gewoon op de slaapkamer doen. Maar daarvoor echt niet.

7. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Jij vraagt tips en advies, vind het erg raar dat je zo reageert.

Je schrijft in je opening dat je een beetje ten einde raad bent en er niet meer tegen kan. Nu reageer je alsof je je nergens druk om maakt. Klinkt zo tegenstrijdig. Jij weet natuurlijk zelf alleen hoe je je voelt maar je bericht straalt iets anders uit en daar wordt op gereageerd.

Ik vind het lullig voor de mensen die de moeite nemen om te helpen. Wij weten niet wat je wel of niet gedaan hebt al.

8. mamavan5bengels

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nou heb je andere topics toch gelezen, waar je toch aangeeft dat je het niet meer trekt en er helemaal doorheen zit. Neuh dat voelen baby's niet :)

En betreft slapen in haar bed, las ik net nog dat je dat nog niet wilde doen. Nah zal het wel verkeerd gelezen hebben dan!

Succes, hoop dat de rust snel terugkeert.

9. 2jees

2jees Niet meer actief

dankje. natuurlijk, overprikkeld ráken en dan niet meer kunnen slapen, mee eens. Maar dat is niet 2 minuten na het wakker worden.

sorry werd even pissig ;)

10. 2jees

2jees Niet meer actief

s avonds in bed boven werkt niet. in de kinderwagen in de keuken (overdag) ook niet. daar zie ik niet zoveel verschil in. en als ze slaapt wordt ze niet wakker van onze geluiden dat lijkt me duidelijk genoeg.

ik voelde me gewoon niet serieus genomen daardoor reageerde ik zo.

Ik ben niet gestresst, ben het wel zat dat het zo moeizaam gaat. dat lijkt me iets anders.

11. 2jees

2jees Niet meer actief

@mamavan3bengels,

ik hoop dat je mn excuus aanvaard :)

Jij doet dus alleen voeden en verschonen en meteen weer in bed? maar goed het ene kindje heeft meer slaap nodig dan de ander is dat het verschil? Wil het anders gerust proberen (al mee bezig) maar ze drinkt kort en is echt nog wakker na de voeding.

en @nyn, twee maanden niet wakker geweest dus behalve voeden/verschonen? Hier in de kraamweek el dat ze zo een uur helder om zich heen keek.. Maar ja dan schuilt misschien het gevaar dat je steeds denkt dat ze nog niet moe kunnen zijn inderdaad.

12. mamavan5bengels

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hahaha tuurlijk, ik snap het wel hoor, beetje frustratie.

Maar ik breng haar niet gelijk gelijk, hier is ze ook al langer wakker na een voeding. Maar ik breng haar bij het eerste slaap signaal naar bed idd. En wat is kort drinken? Want ik ben ook na 10 a 15 minuten klaar met voeden, met 2 borsten.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

mooi :)

1 kant 5 minuten.

En of ik haar nu meteen in bed leg, bij de eerste moeheidssignalen of na een uur, ze begint te huilen net zolang tot ze overstuur is. dan haal ik haar er wel weeruit. Moet eerlijk zeggen, dat ook weleens niet gedaan te hebben. soms viel ze dan toch in slaap maar heel onrustig/kort. kan niet goed zijn lijkt me.

14. mamavan5bengels

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Lastige situatie zeg!

En overstuur huilen is idd ook niet goed nee.

Verder ben je al naar een osteopaat geweest, en die kon niets vinden. Allergievrij dieet doe je ook al las ik, speen wil ze niet, zijn geen krampjes etc etc.

Als je alles geprobeerd hebt, en medisch gezien alles in orde is. Zou ik haast zeggen dat je dan met een huilbaby te maken hebt.

15. 2jees

2jees Niet meer actief

#55 2jees, Mar 15, 2013
    Last edited by a moderator: Mar 15, 2013
    Klopt dat is het allemaal niet.

Tja huilbaby lijken de defintities ook weer anders maar wie weet.

Ze is inmiddels alweer overtstuur.. Eerst had ik het meteen na het voeden (5 minuten spelen) geprobeerd en toen er uit. Daarna weer toen ze moe werd. Rondwandelen hielp niets toen maar laten gaan.. Ze werd wel echt overstuur maar wordt langzamerhand beter. Zie het alleen liever anders..

Edit, ze is eindelijk gestopt maar ligt nu te lachen en kraaien?? Benieuwd hoe het verder gaat..

16. mamavan5bengels

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Zou het verborgen reflux nog kunnen zijn? Schijnt dat dit ook vaak voorkomt, maar moeilijk te herkennen is. Baby's spugen bij verborgen reflux bijna niets of helemaal niet. Maar hebben daarentegen wel veel de hik en slikken vaak veel na een voeding.

Kan het zijn dat toch misschien wat voeding dwars zit.

Boert ze overigens wel makkelijk of?

Wel apart dat ze nu ligt te lachen ineens na zo'n oversture huilbui. Klinkt wel alsof er van tevoren iets niet helemaal lekker zat.

Krijg je wel genoeg hulp van buitenaf? Of sta je er echt meerendeels alleen voor? Want lijkt mij echt frustrerend zo.

17. 2jees

2jees Niet meer actief

Eerste hikte ze veel omdat ik zoveel melk had maar nu helemaal niet meer. Ook niet slikken, s nachts slaapt ze wel goed, bij ons in bed op de rug.

ja heel apart. maar ze is weer begonnen met huilen en ophouden doet ze niet dus toch maar weer eruit..

Nou man is er af en toe s avonds wel. Moeder heeft gisteren een uurtje schoongemaakt en nu de oudtse mee maar heeft zelf ook heel veel dingen, verder niet.

18. misa

misa Niet meer actief

Een baby die niet tevreden is, daar is iets mee. Tenminste dat is mijn mening. Maar erachter komen wat dat is.... dat is het lastigste!
    Dus ik zou niet opgeven en door zoeken tot je het weet. (Ik weet er alles van, ben er al 9 maanden mee bezig)...
    Sterkte!

19. 2jees

2jees Niet meer actief

Kan darmkramp ook meteen na de voeding?

Ze is nu 10 minuutjes nadat ze wakker werd gevoed, de tweede borst zat ze heel gek te doen, rukken en trekken, aanhappen, lloslaten, de melk was er al wel. Daarna lachte ze een paar keer en begon ontroostbaar te huilen. Trappelt echt met handen en voeten, niet te troosten, geen enkele houding ook.. zweet op het voorhoofdje..

20. 2jees

2jees Niet meer actief

Misa, ja ik las het, sterkte en succes!

Share This Page