Hihi ja sorry hoor! Ik moet me vreugde toch even delen! Gisteren even geshopt in tilburg... we hebben werkelijk alle sgekocht! joepie! We gingen eerst naar de babydump, hier hadden we de zenitorbit van happy baby gezien, en per toeval hadden ze in eindhoven zelfs de zwarte staan die we zo graag wilde zien! We werden er helemaal vrolijk van! Hij is echt zooooo mooi! tot die meneer ons vertelde dat de maxicosi er eignlijk niet op te krijgen is! er bestaat een adapter maar die is niks waard! Het schijnt verschrikkelijk te zijn! De easybob die er dus op zou passen verkopen ze pratisch nergens meer, dit omdat hij niet meer handig is en het kindje voor 4 maanden er al niet meer inpast! De moed zakte in onze schoenen! bah wat baalde we. maar we hadden zoiets van we gaan in tilburg wel kijken en dan bedenken we ons even want tja misschien baart oefening kunst en krijgen wij de maxicosi er wel op!.... In tilburg aangekomen hadden we 5kamertje die wij leuk vonden. 1tje viel af omdat die heel erg op die van me vriendni leuk, 1tje viel af omdat me vriend hem minder vond, 1tje viel af omdat het mindere kwaliteit was... En toen hadden we er twee over... De keuze was echter toch niet echt moeilijk want er was een prijs verschil en een verschil in aanbieding! bij eentje kreeg je een of andere babyfoon bij en een matrasje, bij die andere kreeg je 200euro korting op de kinderwagen!. We ziojn dus naar de kinderwagens gaan kijken en we hadden zoiets van, als hier een staat wat we leuk vinden pakken we die! Ik von d eurban jungle leuk maar daar moesten we nog bijna 700euro bij doen en dat vond ik een beetje veel.... Na veel denken hebben we de xadventure inmotion gekocht! En toen de kleur! hihi wat zijn vrouwen toch lastig! Na veel deken zijn we voor de zwartete gegaan! ook al dnek ik er nog steesd over! hihi En een maxicosi gekocht "my number one" en krijg nog een wipstoeltje! In deceber mogen we alles halen!
Geweldig he! Heb ik van de week ook gedaan. Wij hebben de Urban Jungle wel gekocht (met korting bij prenatal) maar wij nemen de kinderkamer van vrienden over voor een klein bedrag dus dat scheelt dan weer Heb ook al een wiegje en draagdoek via marktplaats, en al wat babykleertjes bij prenatal, ook met korting in van die felle kleurtjes. Donderdag heb ik voor 50 euro bij de Miss Etam outlet een complete garderobe aangeschaft, 2 broeken, 3 super leuke shirts, een mega mooie bloes EN een heel gaaf tuniek Kon mijn ogen niet geloven! Veel plezier met je spulletjes meid, geniet er maar dubbel en dwars van!
heeft Tilburg babydump? Waar dan? Ik woon ook in Tilburg, maar ik ken alleen maar van Asten en nog kleinduimpje, maar geen babydump...