al verschil in test ochtend en avond?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Friesland90, Mar 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Als je s ochtend zeer licht positief test en dezelfde dag op de avond met ''opgespaarde en weinig gedronken'' urine weer test, zou je dan al verschil moeten zien??

Bij mijn zoontje was er per dag al een zeer duidelijk verschil in streep te zien, zie mijn album. Nu vraag ik mij af of je een streepje s avonds duidelijker moet zien dan s morgens, want dan is er ook al 12 uur om natuurlijk.

En zijn de ervaringen met kruidvat 2 voor 5 bij iedereen beter dan de testen van sensitest (babi heb ik) of maakt dat niet zoveel verschil???

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Heb zo vaak getest, middag én avond...maar pas toen ik echt zwanger was maakte het geen verschil uit in sterkte...wel of je voor NOD of na NOD zat...succes ;)

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ja en ik ben nog niet op mijn nod denk ik.. Weet niet heel precies wanneer mijn eisprong was.

Verder niemand ervaring met in de ochtend testen en dezelfde avond duidelijk er testen???

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,347
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk dat het niet veel voorkomt dat ie op dezelfde dag al duidelijker word.. Misschien dat het eraan ligt dat je urine iets geconcentreerder is, maar het hcg gehalte verdubbelt elke 2 dagen, dus denk dat er met 12 uur nog niet veel verschil inzit helaas.

Maar dan hoor je ook wel weer eens dat sommige vrouwen heel snel en veel hcg aan maken, dat zou er ook mee te maken kunnen hebben.

5. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Ja, hier iemand! Sochtends met 2e plas positief getest met 4 verschillende en digitale cb. Smiddags nog een zk gedaan en die was al donkerder, kan dus zeker wel. Check mn foto album voor foto's.

Maar ben dan mssn ook een hcg bom want had met 4w2d met middag urine al 3+ op de cb ;)

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Nou in die zin dat ik 's avonds wel duidelijker test dan in de ochtend. Maar of dat nu echt te maken heeft met de hoeveelheid hcg dat weet ik eigenlijk ook niet. Weet alleen dat het bij beide zwangerschappen zo was.

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Wooohh!! Dan ben je denk ik inderdaad een hcg bom..!! Haha

Esther, dat had ik inderdaad bij mijn zoontje ook.
    Nou ik gok het er straks maar op, want morgen vroeg kunnen we niet samen testen. En als er nu geen streepje staat weet ik in ieder geval dat het toch een instigeert was, dus weet ik dan tenminste iets

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Heb nog een gedaan en mijn vriend ziet het ook. Test is nog nat dus kan geen indroger zijn neem ik aan. Heel licht roze zie je hem, anders dan de vorige test die ik een paar weken terug deed, dat was meer grijs..
    Ik sta te shaken..!! Zou het dan?? Ik moet wachten op een duidelijkere test voor ik ga juichen, en het is nog vroeg.

9. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,088
    221
    63
    Female
    Spannend zeg! Alvast voorzichtig gefeliciteerd..!! Heb je vanmorgen nog getest?

Share This Page