Heey Mensen, de onderwerp zegt het al. Ik ben al voor de tweede keer niet in mijn stopweek van de pil ongesteld geworden. Ik ben beide keren paar keer vergeten de pil te slikken. En ik heb ook wel seks gehad (onveilig). Heb ook steeds wanneer ik klaar zou moeten zijn met mijn ongesteldheid getest. En steeds geeft de zwangerschaptest negatief en later op de middag komt er nog een indroogstreepje. Maar ik maak me zorgen waarom ik niet ongesteld wordt. Moet ik naar de dokter gaan? of weet iemand van jullie hier raad mee. Groetjes.
probeer de digitale test van clear blue. Dan weet je zeker waar je aan toe bent, hij reageert namelijk ook al heel duidelijk wanneer een zwangerschap zich nog maar in een vroeg stadium zou bevinden. Mocht deze ook negatief uitslaan, bel dan even de huisarts voor een afspraak aangezien het erg vreemd is dat je niet ongesteld wordt
Kan zijn dat je lichaam reageert op het onzorgvuldig slikken van de pil. Zijn toch hormonen he! Maar zou inderdaad even een digitale test doen en anders even naar de huisarts, die kan je vast meer vertellen.
Ik ben nu al voor de 3e x in mijn pilweek niet ongesteld geworden. Ben na mijn tweede keer naar huisarts geweest maar die zei dat het "normaal" is. Ik maak me er toch zorgen over. Wat kan ik doen?
Ik ben voor het eerst in mijn stopweek maar 1 dag ongeseld geweest.. Begon toch wel van alles te dneken maar voor de zekerheid een test gedaan en die was negatief.. Toch altijd handig om een test te doen, weetje iig waar je aan toe bent.
ik heb sinds een paar dagen hevige krampen in mn buik, ik denk dat ik binnenkort toch maar even ga testen en anders nog een x naar de huisarts
het komt geregeld voor dat een menstruatie uitblijft. helemaal als je langdurig aan de anticonceptie zit. ik had het ook heel vaak. deed wel altijd voor de zekerheid een test, maar altijd negatief. volgens de HA kan het door langdurig gebruik van anticonceptie komen
nog steeds niet echt ongesteld. wel afgelopen week willekeurig 2x 2 dagen beetje bloed verloren maar niet heel veel.
hier 3x niet ongesteld geweest en een heel vage positieve test gehad naar de huisarts geweest en die rade me aan om 1 maand van de pil (veilige sex etc) en dan maar zien. heb er toen voor gekozen om nogmaals te testen die duidelijk wel/niet zwanger in het scherm was niet zwanger zei de test dus!!!!!!!! nu elke maand wel ongesteld maar 2a3 dagen i.p.v 5
misschien ligt het aan de pil zelf ik heb de jaz-24-4 geslikt en werd nooit in de stopweek ongesteld. nu slik ik weer de diana-35 pil en ben het zeer ligt en max 2 dg. heb ook een tijdje de minerva gehad en toen liep ik echt leeg. de pil heeft hier dus erg veel invloed op mijn cycles. misschien heb je ook wel een te zware pil waardoor de hormonen nooit helemaal uit je lichaam raken en tegen de tijd dat het er uit is je alweer met de pil moet beginnen waardoor er geen ongi komt. succes