Ongesteld en pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Happygirl86, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Mijn zoon is nu 6 weken oud en ik wilde beginnen met de pil op de eerste van dag van mijn eigen menstruatie. Nu had ik gister echt veel rood bloed dus vers ik dacht dat is mijn ongesteldheid en dat kan wel kloppen want het is 6 wkn geleden. Dus heb ik gisteravond de pil genomen maar daarna was het niks meer alleen het kleine beetje wat ik tot nu toe nog steeds had. Dus ik vraag me af of ik wel had moeten beginnen met de pil? Kan ik vanavond gewoon verder gaan of toch weer stoppen? Volgens mij kan dat ook niet zomaar. Ik hoop dat jullie kunnen helpen ik weet niet meer wat te doen nu.

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Je kan zonder problemen door gaan met de pil. Wel voor de zekerheid de eerste zeven dagen aanvullende maatregelen nemen bij het vrijen. Dat je op de 1e dag van je menstruatie moet beginnen is alleen vanwege dat het dan direct veilig is. De eerste 3 maanden kun je sowieso nog tussentijds bloedverlies verwachten.

Succes!

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    bedankt voor het antwoord, maar gaat het dan nu wel goed met de pil? ik wordt gewoon ongesteld als ik over 21 dagen stop?

4. Within

Within Niet meer actief

Als het goed is wel :) Het kan ook niet zo zijn, omdat je lichaam dan weer even moet wennen aan de pil

Deel Deze Pagina