Al vroeg een buikje, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleetwood, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Yep, ik liep ook al redelijk vroeg met een darmenbuikje.. er werd ook gevraagd of het er niet 2 waren. Nope het is er echt 1, wel een flinke kerel :D

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ja hier groeit het ook al flink!
    Echt super leuk zeg!!

3. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Klinkt zeer bekend. Zowel bij mijne eerste zwangerschap als nu. Op 6 weken zat mijn buik flink in de weg bij het sluiten van mijn broeken.

4. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan, bij de eerste zag je pas met 22 weken iets van een buik...

5. Lypu

Lypu Niet meer actief

5 weken zwanger en al wel iets te zien. Maar het valt mee:

Bijgevoegde bestanden:

• buik.jpg
      buik.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,7 KB
      Weergaven:
      31
  6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    k Zie geen afbeelding Lypu!
    Hier een foto van 2 dagen geleden, 8 weken en 2 dagen zwanger. Wel darmen en ook wel wat vet. Maar merk dat sommige dingen strakker gaan zitten. Ben benieuwd hoe het verder gaat:p
    Me zus zei al geniet er maar van dat je nog geen buik hebt want straks ben je die buik hartstikke zat:D

8+2.jpg

7. Lypu

Lypu Niet meer actief

Nee? Ik zie hem zelf wel! en nu?: buik.jpg

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

5 weken? Das echt bizar, want feitelijk is je kindje dan nog een vruchtje van een paar milimeter en is je baarmoeder nog geen milimeter groter geworden. Dus dit zijn echt je darmen.. Of je had zelf al een beetje vetjes en houd je buik uit? (No offense hoor!)

9. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Bij mij begonnen bij 7 weken mijn broeken ook strak te zitten en heb sommige broeken nu opgeborgen, daar pas ik echt niet meer in. Maar moet zeggen dat in die 5 weken m'n buik niet heel veel meer is gegroeid. Denk dat het 'echte' groeien nu ongeveer begint te komen. Ga wel vanmiddag EINDELIJK een positiebroek halen...

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Als ik erop klik zie ik hem wel!
    Ja het zijn natuurlijk darmen, mysteriousgirl, ook bij mij met 8 weken zit de baarmoeder nog in het bekken. Maar zo'n darmenbuikje ziet er al 'echt' uit:D

11. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ook ik krijg al een buikje.. heb ik altijd wel flubber buikje gehad..maar hij word nu stevig zeg maar.. viel zelfs mijn man op.. in zijn woorden "moah jou buik ligt niet meer lekker zacht.. " enne ben ook al aan t zoeken naar positiebroeken want mijn eigen passen niet meer dicht.. ja met een elastiekje om de knoop haha..

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Met 10 weken voor het laatst mijn "gewone" broek aan gehad. Heb het vanaf 8 à 9 weken gedaan met idd een elastiek om de knoop, maar als ik in de winkel moest bukken, zakte m'n broek zo mega af en dat was iets minder charmant hahahah! :D

Foto is met 10 weken gemaakt. Gewone broeken deden ook pijn aan m'n buik, ondanks dat het best nog een darmenbuikje was hihihi!

13. ElisabethMather

ElisabethMather Actief lid

24 sep 2013
    172
    0
    0
    Student - Gastouder
    Overijssel
    ik dacht echt dat ik het verkeerd had
    omdat mijn buik ook ineens zo gegroeit is maar
    is dus wel degelijk echt door de zwangerschap

geen foto nog gemaakt jammer genoeg maar